De kleding is in een superstaat. De kleine maatjes zijn niet of amper gedragen, soms met kaartjes er nog aan. Ik ben in juni bevallen en alles is van mijn eigen zoontje geweest. H&M broekje 62 geel gestreept Prenatal broekje 62 rood Name-It broekje maat 68 blauw Hema Broekje maat 74 beige Mexx broekje 62 camouflage print Esprit spijkerbroek maat 68 Esprit longsleeve taupekleurig met print 68 Prenetal polo groen gestreept 68 Prenatal maat 62 groen met print Mexx broekje 50/56 lichtblauw Salty Dog broekje wit H&M broekje maat 62 bruin Ducky Beau Longsleeve 74 Esprit blauwe longsleeve met print maat 80 Hema oranje longsleeve met print maat 68 Mexx setje blauw/wit maat 50/56 Just small shirt maat 62 blauw met print H&M pakje maat 62 wit met blauw Feetje setje maat 50/56 rood H&M broekje maat 62 wit/groen Mexx longsleeve 50/56 groen/blauw Mexx spijkerbroek maat 68 Mexx spijkerbroek maat 62 Esprit longsleeve 80 legergroen met print Name-It broekje maat 62 grijs Esprit longsleeve maat 50 wit met blauwe Esprit letters Mexx longsleeve maat 50/56 gestreept Prenatal broekje maat 62 bruin H&M setje geel/wit met print maat 50/56 Mexx shirtje maat 50/56 wit met tekst Mexx broek camouflage print maat 68 Esprit longsleeve taupekleurig maat 80 Esprit broek maat 50 wit met print H&M shirtje maat 62 wit/bruin H&M longsleeve maat 68 zwart met print Ducky Beau longsleeve maat 80 donkerblauw/lichtblauw Esprit poloshirt LM geel met Esprit opdruk maat 68 Esprit longsleeve maat 80 oranje met print Hema broekje maat 68 legergroen Prenatal longsleeve maat 68 groen Mexx longsleeve maat 50/56 Ik plaats de foto's in mijn album. Aangezien de kleding in topstaat is vraag ik er 30 euro voor, excl verzenden.
Ik heb een mooie draagdoek van Hoppediz die ik weg doe. De lengte is 4,60 en je kunt er dus alle methoden mee knopen. Handleiding met knoopmethoden zit erbij. Ik doe hem weg omdat ik een maxi doek prettiger vind. De prijs is 35 euro, voor minder kan ik de doek helaas niet weg doen. Hij is in uitstekende staat! Foto staat in album. De doek is dezelfde als op het plaatje. Graag reageren per PB
vanaf maatje 68 wil ik wel graag van je overnemen..hoeveel wil je er dan voor hebben? groetjes Marlou
Ik heb iemand die een pb gestuurd heeft, zij was eerder, ik wacht even af wat zij zegt. Anders PB ik je.