Heeft iemand de dvd van woezel en pip met de tekenfilms serie die nu vertoont worden? Ik neem ze op van tv maar...ik heb er nu 5. vandaag zag ik een aflevering die me niet bekend voorkwam. Heeft iemand de dvd die de titels voor me op kan schrijven zodat ik weet of ik ze allemaal heb. Bedankt!
Er zijn nu 7 filmpjes geweest. Ik denk dat je dat je 'klein maar fijn' en 'spelletjesdag' nog mist. Die kwamen er later pas bij. Ik heb ze inmiddels allemaal. Erg leuk he?
ik heb: samen spelen, samen delen spelletjesdag feest in de tovertuin de tovertuin op zijn kop hok op ruimen visje woezel en pip ik mis er nog eentje klein maar fijn dus. Waar gaat die over? Zit er een systeem in de afleveringen op tv? Iemand die dat weet? Ik zie nu dat ik al 7 afleveringen heb. Ik dacht dat het er 7 waren. NIet dus...iemand die wat meer weet?
Heeft iemand voor mij een dvd met al die filmpjes? Ik kan niet opnemen van tv maar ben wel W&P fan. Of een tip waar ik de dvd kan krijgen?? Wil er uiterraad wel iets voor geven.
& wat zouden die verzendkosten eventueel zijn? want dan heb ik misschien ook wel interesse als het mogelijk is natuurlijk. Hier kunnen we namelijk ook niet opnemen vandaar.
Alvast bedankt. Maakt niet uit dat het opgenomen is verzendkosten is oke Wanneer komt het op tv dan welke zender? heb het nog nooit gezien.
Ik heb de dvd van de week gekocht. Bij de blokker zijn ze te koop voor 9,99 en bij de Free recordshop ook en zelfs een een aanbieding 3 voor 25. (net een foldertje gekregen en daar staat 14.99 bij, dus misschien wel een mazzeltje voor ons geweest)
mamavansam welke afleveringen staan op de dvd? Ik heb vandaag de aflevering ziek erbij. Misschien dat iemand van de originele dvd ze wil overnemen? Denk dat de verzenkosten iets van 0,88 cent zijn ofzo.
Ik heb de DVD, de volgende afleveringen staan erop: 1. Woezel en Pip 2. Visje 3. Hok opruimen 4. Tovertuin op zijn kop 5. Spelletjesdag 6. Klein maar fijn 7. Feest in de Tovertuin Als je hem ook wilt, PB me maar even, komt het goed!
zullen dan nu op tv de nieuwe dvd afleveringen komen... met de titel ziek dus. He he.... alleen klein maar fijn mis ik dus. Hmmmmm...
ah dat wordt morgen shoppen, krijgt ze toch iets in de schoen, 1 met kerst en 1 met haar verjaardag (alles binnen 6 week)
Oh dan ga ik ook voor de orginele bij de Blokker. Als dat dezelfde is als die gekopieerde. Heb nog ergens Rocks liggen geloof ik dan heb ik hem gratis.