De titel geeft al aan waar ik benieuwd naar ben. Dyon is nu 13 maanden en zit niet meer in de box, hij vindt het niet leuk, kruipen en overal aanzitten is natuurlijk veel leuker .... Ik gebruik de box steeds meer als opbergplek voor het grotere speelgoed. Ik ben benieuwd hoe dit bij jullie gaat en wanneer de box uit de woonkamer wordt gehaald. En dan, wat hebben jullie ervoor terug gezet? Ik heb een tafeltje met 2 stoeltjes van de Ikea, helemaal geweldig, maar is het niet raar dat ik er dit al neer zet op deze leeftijd En wat voor opbergmiddelen hebben jullie? Een heleboel vragen, ben benieuwd wat jullie antwoorden...
Ik heb de box nog staan, maar Kyra vind het nu al niet echt leuk meer! Dus zodra ze kan lopen gaat dat ding gelijk de deur uit! Ik vind het maar een sta-in-de-weg! Nou hoop ik dat ze wel over een maand of 2/3 kan lopen natuurlijk!! Maarja, als ze er echt niet meer in wil, dan haal ik hem gewoon eerder weg!
Wij hebben met 13 maanden de box eruit gedaan. Ze wilde er niet meer in zitten en onze woonkamer is verder erg kind vriendelijk ingericht, dus daar kan ze gerust even alleen zijn. Ik heb nog geen tafeltje en stoeltje neer gezet, vind haar daar nog te jong voor. Wij hebben een open kast gekocht van de ikea, en daar staat haar speelgoed in. Ze kan zelf haar speelgoed uit de kast pakken. Dit is de kast
Een kast zelf maken zaten we ook al aan te denken, of 1 via de ikea idd, die hebben ook altijd leuken en dan met manden werken bijvoorbeeld. Ik denk dat de box er dit weekend uitgaat en dan een speelkleed neerleggen en manden, de tafeltjes daar wacht ik mee totdat hij kan lopen.....
ik gebruik de box nauwelijks meer, ik leg haar op de grond (speelkleed) of zet haar in de kinderstoel, ik hou de box nog even in de woonkamer, mocht ze gaan kruipen dan kan ik hem tijdens het koken nog wel gebruiken, alhoewel.......ze zal dan wel liever in de kinderstoel naar mama willen kijken. is wel een goeie van je! ik zal het vanavond eens overleggen met manlief wat we ermee doen.
Onze meid is bijna een jaar, en gemiddeld zit ze toch wel een uurtje of 2 in de box. Als ik iets moet doen waar ze ff niet bij kan zijn dan zet ik haar daar ff in, dit hebben we altijd zo gedaan en ze vind het prima en gaat dan lekker spelen in de box, echt ideaal.
hier zat ze al heel snel niet meer in de box, ze heeft dat ding nog nooit leuk gevonden, ja bij mijn ouders zat er wel eens een uur tot anderhalf in, maar hier bijj het zien was het al huilen, ik denl dat hij met een maand of 10 eruit is gegaan, idd opslagplaats voor speelgoed. ik heb nu een grote houtenspeelgoed kist staan, die zit helemaal vol en daarnaast staa het nog vol met groot speelgoed(veel te veel lawaai speelgoed) ik merk dat ze laatste tijd liever hoger speeld, dus speelgoed op de bank en zij staat er dan voor. ik zat ook al te denken aan een tafeltje, ikea heeft altijd wel leuke en handige dingen
Ik denk dat we de box hier gebruikt hebben tot Keld ongeveer 15 maanden was, daarna werd hij meer gebruikt om het speelgoed in op te bergen en toen was ik het ding beu gezien en is hij zolder gevlogen! Hij kroop er toch uit, dus had geen enkele zin meer. Hier gewoon een speelhoekje met al zijn speelgoed, in een grote mand.