Baby zwemmen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door angke, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wie heeft leuke ervaring met baby zwemmen.

En wie weet ergens iets in omgeving Maastricht.
    Hoor weleens mensen die thuis prve les ofzo geven. Lijkt me fijner dan in een groot zwembad.

groetjes Angela

2. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Annika is nu 2 x naar babyzwemmen geweest en hoewel ze er wel aan moet wennen kan ik zien dat ze ervan geniet. We zwemmen in een clubje van zo'n 10 baby's en zingen liedjes terwijl we de baby door het water bewegen. Ook moet ze onderwater af en toe, maar dat vind ze juist heel leuk. Het is echt hartstikke leuk om te doen samen met je baby.

3. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi
    ik wil straks ook baby zwemmen maar vanaf welke leeftijd mogen ze in het zwemwater?

gr lidia

4. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    Danique ging vanaf 8 weken (na de eerste prikjes) zwemmen maar het kan bij ons al vanaf 6 weken.

5. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    het verschilt per zwembad, hier in ons dorp is het vanaf 6 maanden en Deborah werd uitgenodigd toen ze 5.5 maand oud was. ze geniet er onwijs was en elke les wordt ze vrolijker en ligt ze helemaal dubbel. bovendien leren ze met water om te gaan en is het een stap naar de "echte" lessen. hier krijgen ze voor babyzwemmen ook een diploma, ze moeten kunnen spetteren, handjeklap en onderwater etc... echt een aanrader!

6. sharon

sharon Actief lid

17 jan 2007
    323
    0
    0
    hoi ik ga ook met dylan babyzwemmen heb zelf in het zwembad gewerkt bij ons mag het vannaf 6 weken, heb van mijn baas een tegoed bon gekregen van babyzwemmen.

7. Tanja

Tanja Lid

19 nov 2006
    58
    0
    0
    Fielwork Executive
    Noordwijk
    Mijn zoontje is vorige week voor het eerst wezen babyzwemmen, samen met zijn vader. Hier in amsterdam mogen ze zwemmen vanaf 8 weken en na hun eerste prikje. De les duurt ongeveer 3 kwartier, en dan worden er liedjes gezongen en mag/moet je dus actief meedoen. Onderwater,beentjes spartelen, klappen, draaien, teveel om op te noemen. Vader en zoon vonden het allebei geweldig! en ze waren allebei er moe daarna.
    Ik zou zekergaan zwemmen met je kleintje, het is gewoon heel gezellig,maar ook erg leuk en goed voor jullie allebei!

Tja in maaastricht weet ik dus niks ;)

Oja: het water is uiteraard extra warm!

8. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Ik wil graag met Finn gaan babyzwemmen maar vind het ontzettend duur ik betaal 4,50 voor nog geen 20 minuten..

Dit is voor mij de hoofdreden om het niet te doen.

9. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

sorry ik kan je helaas niet helpen aan een bep. zwembad bij jouw in de buurt geven, woon niet dicht bij maastricht wat ik wel kan vertellen dat de keren dat ik met orlando ben geweest hij het erg interessant vond.

het is idd per zwembad verschillend vanaf wanneer ze mogen zwemmen. ik vond het zelf persoonlijk wat vroeg vanaf 8wkn (zeker vóór de 8wkn) maargoed ieder zijn ding. ik ben met hem gaan zwemmen toen hij 3,5 mnd was. en hier is het een half uurtje ook 4,20 pk.

gr en veel plezier voor als je gaat

saskia

10. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Wij mogen niet met onze kindjes gaan zwemmen voor ze al hun spuitjes gehad hebben en dat is pas op 4 maand!

Grtz x

Deel Deze Pagina