enne vond eefje het plafond ook zo mooi ? lars heeft de eerste les geloof ik de helft van de tijd naar boven liggen staren haha. onder water kun je het best zo snel mogeijk doen, als ze nog heel klein zijn schijnen ze dat juist niet erg te vinden. lars nogsteeds niet, maar zijn vriendinnetje gaat er nu steeds van huilen, en in het begin vond ze het niet erg.
Leuk he baby zwemmen! Wij gingen voor het eerst zwemmen met Felicity toen ze 4 maandjes was...was een hele leuke ervaring! Ze is gelukkig ook heel erg gek op water en gaat gewoon met hoofdje en al onder een douche kop! Nu gaan we bijna wekelijks vrij zwemmen ,maar dan wel vrij zwemmen voor baby en dreumesen alleen! Maar ik zal is informeren of ze bij die zwembad bij ons ook aan zwemlessen doen voor baby´s dreumessen lijk me wel leuk als ze dan er voor gaan afzwemmen!
wij gingen gister met lars naar het strand, en daar wilde hij ook graag naar het water hihi, moes maar nie, is mij nog veel te koud haha
fioontje Geplaatst: Ma Apr 07, 2008 11:30 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- wij gingen gister met lars naar het strand, en daar wilde hij ook graag naar het water hihi, moes maar nie, is mij nog veel te koud haha Re:Leuk strand! Daar zijn we nog niet geweest met de kleine ,van de zomer of in iedergeval als het lekker warm is gaan we er denk ik wel heen ,ben benieuwd hoe ze er op reageerd zee strand! 8) Maar leuk dat de jouwe zo op dat water reageerde!
wij hebben een huisje op strand (zomers) dus we zijn vorig jaar ook al een paar keer geweest, maar toen boeide het m nog niet zo, maar nu hij kan kruipen.... ja hij vind t prachtig. in het zwembad is ie ook bijna niet te houden haha. morgen mogen we weer.
Van de andere kindjes was ze behoorlijk onder de indruk. Het plafond is volgens mij nog niet bij haar opgevallen