Zitgedeelte wandelwagen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door AnneMica, 8 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Een vraagje: vanaf hoeveel maand ging/gaat jullie kindje in het zitgedeelte van de wandelwagen?
    Mijn jochie is nu 62 cm en de bak van de reiswieg geloof ik 70 cm.
    Hij hoeft nog niet gelijk in het zitgedeelte, maar het wordt wel een beetje krap nu.
    Aan de andere kant vind ik hem nog zo klein...
    Wat zijn jullie ervaringen?

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hier hetzelfde probleem en vraag. voor mijn gevoel is hij nog veels te lein!

3. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Zo lang mogelijk in de bak laten dat is het beste voor de rug. En anders in het zit gedeelte maar zoveel mogelijk plat. De richtlijn is volgens mij rond 6 mnd.

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Mijn dochtertje is ook groot. Maar heeft toch tot vorige week in de wagenbak gelegen. Ze paste er nog wel in maar wilde wat zien.
    Nu heb ik de bugaboo, die bak is wat langer dan andere wagens

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hier vanaf 4 maanden, ging perfect!

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    onze kiddo heeft echt tot hij klem zat in de wagenbak gelegen. die was 70 cm, en hij buigt zijn beentjes toch wel iets bij het liggen, dus de 70 cm heeft hij ook gehaald. toen kon hij zelf net iets zitten, dus hebben we hem overgedaan naar de kinderwagen, maar wel de rug in ligstand.
    Het is gewoon beter om ze zolang mogelijk liggend te vervoeren als ze zelf nog niet hun rug niet recht kunnen houden.

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik was zowiezo va plan om er nog mee te wachten, op zijn minst nog 2 maanden.

8. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Fenja heeft tot 7 maanden in de bak gelegen. Zolang mogelijk probereb uit te stellen hoor, is veel beter voor het ruggetje zeggen ze.

9. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    hier met 5 maanden :) :)

10. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    precies 6 maanden, met als voordeel dat het zomer was en hij dus weinig opvulling had van dekens en dikke kleren

11. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    mijn kleine ligt nog steeds in de bak,
    begint nu wel krap te worden(hij is 70 cm)
    eingelijk kon hij een paar weken geleden al in het zitgedeelte,maar omdat het steeds van dat slechte weer is,vond ik het wel lekker voor hem dat hij beschut lag.
    en als hij in de bak ligt dan kan ik hem ook zien,dus dat vind ik ook wel prettig

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.086
    3.870
    113
    Rond 6 maanden. Ze rolde en duwde zich ook steeds alle kanten op, dus ik was bang dat ze zichzelf uit de bak zou wippen.

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Teun ging met 4 mnd over lag ook lklem en toen ik op het cb kwam zei ik het dat hij over was en dat hij wel nog plat lag
    het antwoord...ja wat niet meer past past niet meer...
    en het scheelde een hoop ruimte in de auto omdat we op vakantie gingen

14. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Louise was 6,5 maand ongeveer. Ze had er op zich nog wel iets langer in kunnen liggen maar ze zit ontzettend goed en ook met een rechte rug. Ze vindt het nu ook veel leuker want ze heeft zo veel meer te zien.

15. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Tijn is er met 6 maanden ingegaan. Hij paste nog wel in de bak, maar wilde iet meer. Nu in het zitgedeelte kan hij veel beter rond kijken enzo. Hij staat nog wel in de ligstand totdat hij zelfstandig kan zitten.

16. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Dat mag toch pas als het kind zelfstandig kan zitten?

En wat is het zitgedeelte? Buggy achtig ding toch?

17. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    ja is wel buggy achtig, maar wel met hele goede vering van het onderstel en het zitgedeelte is bijna plat nu.
    Ik heb de kinderwagen toch maar omgebouwd. Hij ziet veel meer en ligt hier ook heerlijk in.
    En in de kap zit een plastic gedeelte dat met een flap "dicht" te doen is, dus ik kan hem gelukkig wel zien als ik wil.
    Bedankt voor jullie reacties!

Deze mag dicht hoor,
    groetjes.

18. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    daarom hebben wij voor quinny gekozen, bij de freestyle kan de wandelwagen naar je toe en van je af, en aangezien wij altijd lekker kletsen en zingen rijd lars nogsteeds achteruit, en dat vind hij prima :-D

Deel Deze Pagina