Hallo, Ik moet even van me af praten want Stijn is net gevallen. Hij stond heel erg lief bij zijn tafeltje en ineens verloor hij zijn evenwicht en viel en het enige wat ik toen nog in zijn gezicht zag was bloed dus pakte meteen een doek en dacht dat hij een bloed neus had maar toen zag ik een flinke snee op zijn neus en heb meteen gebeld naar mijn vriend zodat we naar de dokter konde maar gelukkig viel alles mee, het meeste bloed kwam van een bloed neus en de snee valt gelukkig mee. We hebben wel een wek advies gekregen van huisarts omdat Stijn wat suf was nadat hij was gevallen. Ben me echt doodgeschrokken. Moest het even van me af praten want ik zit nog steeds de shaken. Groetjes Vera
Kan me heel goed voorstellen dat je je kapot geschrokken bent! Maar ja met vallen en opstaan worden ze groot
ah wat sneu.... Arme Stijn.. en arme mama, kan me voorstellen dat je zit te shaken. Hoop dat je snel wat bij komt. Alles goed verder met Stijn? Amber
Het gaat alweer heel erg goed met Stijn, hij heeft alweer de grootste praatjes. Het lukt hem alleen niet om te eten omdat hij zijn mondje niet ver genoeg open krijgt Als dat zo blijft ga ik vanmiddag nog maar een keer naar de dokter.
Och jeetje... kan me voorstellen dat de schrik er goed in zat! Ik zou me ook helemaal blauw schrikken! Gelukkig gaat het nu weer wat beter met Stijn. En als ik jou was, zou ik denk ik gewoon nu gelijk even de HA bellen om te vragen wat de reden kan zijn waarom Stijn zijn mondje niet helemaal op kan doen. Better safe than sorry... Heel veel succes en knuffel kleine Stijn maar lekker veel vandaag!
Het gaat gelukkig goed met Stijn, hij doet zijn mond weer goed open en eet dus ook goed. Hij heeft wel wat meer geslapen als anders vandaag en wou vanavond zijn bed niet in, hij ligt nu sinds 5 min te slapen en moet hem dan straks weer wakker maken, vind het zo sneu maar het moet helaas..
Hier ben ik dus ook bang voor Fenneke heeft nu ook een grote blauwe plek op haar hoofd van het vallen. We moeten er maar aan wennen dat dit kan gebeuren