Marseille kamer- babypark

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door HabibiAna, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Wie heeft die kamer en hoe bevalt ie? Kwaliteit en handigheid enz?
    Voor hoeveel heb je de gehele kamer gekocht? Valt er nog wat af te dingen bij babypark :)

2. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Wij hebben deze en hij is super! goede kwaliteit en stevig hout :)
    Ik ben er heel erg blij mee :D

Wij hebben em gekocht voor 1400 geloof ik.. weet het niet meer precies, maar je krijgt sowieso 15% korting op alles dus das wel lekker ;)

3. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Goed om te horen, we zijn van plan om m te halen, maar willen wel weten hoeveel we zouden kunnen afdingen. Dat van die 15% wist ik niet! Er staat wel iets van staffelkorting op de site, maar die was wel wat minder by dit bedrag.

4. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    mmm misschien is dat veranderd dan, maar wij hebben ook in totaal wel wat meer uitgegeven ;) (zo'n beetje de hele uitzet :rolleyes: )

Afdingen hebben wij niet geprobeerd, maar je kunt het altijd proberen ;)

5. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Hee, wij hebben dezelfde babykamer gespot in een tijdschrift en op de site, en gaan zaterdag kijken hoe de meubeltjes in het echt zijn!

Volgens mij heb je het kamertje in wit en in creme?

Afdingen of iets gratis erbij proberen te scoren valt zeker te proberen... misschien een gratis maxicosi erbij ofzo..

Liefs Monique

6. kaatjew

kaatjew Lid

9 mrt 2009
    16
    0
    0
    Swifterbant
    Wij hebben de kamer sinds 3 weken staan, in het creme.
    Ik heb tot het laatste moment erg getwijfeld tussen wit en creme maar ben erg blij met onze keuze... Hij is zo waanzinnig mooi! En zo handig met al die laden. De kast vind ik ook echt helemaal toppie.

Wij hebben de kamer door babypark in elkaar laten zetten. Je moet namelijk zo ie zo 15 euro bezorgkosten betalen en voor 35 euro extra wordt de kamer in no time goed in elkaar gezet.

Volgens de monteurs is dit ook echt de mooiste kleur. Ze komen hem iedere dag wel een keer tegen in de vrachtwagen om af te leveren. Ze hadden het er over dat je op wit alles ziet. Bijv als er een klein krasje ontstaat ofzo....

De prijs voor ons was helemaal super. Wij hebben hem in een aanbieding gekocht voor 1180 euro (als ik het goed heb) De staffelkorting die je krijgt bij het aanschaffen van meerdere producten was voor ons 17,5% (in totaal hadden we voor meer dan 2500 euro besteed en de staffelkorting was in die aktieperiode ook 2,5% hoger dan normaal).
    Nu zou de staffelkorting niet meer van deze kamer afgaan. Op de een of andere manier is dat bij hun niet helemaal goed gegaan en stond er ineens 985 euro op de factuur. Nou mijn naam is haas haha. De kamer was dus echt een koopie en echt.. zo waanzinnig mooi.
    We hebben al erg veel complimenten gekregen.

Ik heb het aangekleed met de lakentjes/lampje/gordijntje van taftan roze hartjes velours. Echt super :D :D ... Al zeg ik het zelf haha.

Het is bij babypark verder niet makkelijk om extra korting te bedingen omdat ze al die staffelkorting geven. Ze wilden ons op het grote bedrag ook geen extra korting geven, maarja wij hadden dan weer een mazzeltje.

7. KimsKie79

KimsKie79 Actief lid

12 aug 2008
    160
    0
    0
    Secretaresse
    Flevoland
    Jammer dat je geen foto's in je album hebt staan, ik ben erg benieuwd hoe het eruit ziet!

8. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik dacht precies hetzelfde! ;)

9. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    We zijn dit weekend bij Babypark geweest, en hebben toch maar een andere kamer uitgezocht (Cabana, zie album) dan de Marseille. Al moet ik zeggen dat ik de Marseille ook erg mooi vond!

Het Cabana kamertje was ook wel behoorlijk duur, 2745 eurootjes. Prachtig, met van die zacht dichtklikkende lades en kastdeuren!
    We hebben dus zeker wat onderhandelingstechnieken uitgeprobeerd... Er ging sowieso 15% staffelkortig vanaf. na wat aandringen heeft de verkoopster de fabrikant (?) gebeld, en die bood ons nog 200 euro extra korting aan als we de kamer direct mee zouden nemen (right, in onze Corsa!), en 100 euro als we nu zouden bestellen. Achteraf gelukkig hebben we dat niet gedaan. Met wat speurwerk op internet hebben we het kamertje bij BabyTrader gevonden voor 1895!

Liefs Monique

10. kaatjew

kaatjew Lid

9 mrt 2009
    16
    0
    0
    Swifterbant
    Ik probeer de foto's te verkleinen om ze in mijn album te zetten, maar op de een of andere manier krijg ik steeds errors.
    Stuur anders even jullie emal naar mijn inbox, dan stuur ik ze per mail. Ik snap ook niet wat er mis gaat. :(

Groetjes Karin

11. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    @kaatje: ik heb je een PB gestuurd ;)

@Mikffy: ook een erg mooi kamertje :) en wat een prijsverschil! jeetje.. bijna 1000 euro... ik weet dat Babypark niet de goedkoopste is, maar dit scheelt wel heel veel..

12. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    @kaatje: je hebt een PB-tje, ben erg benieuwd naar je kamertje!

Jah scheelt veel he, die prijs, ik vond het echt bizar! En het kan nog gekker... Mijn vriend heeft op de website van de fabrikant (Europe Baby) alle leveranciers in Nederland opgezocht, en ze allemaal (dezelfde) mail gestuurd met de prijs die tot nu toe het laagst ligt voor dat kamertje. Nu gaan al die zaken tegen elkaar op lopen bieden zodat we het kamertje bij hun kopen, haha! Waarschijnlijk komen we dus nog wel goedkoper uit :)

Liefs Monique

Deel Deze Pagina