wij kregen net het foldertje van de wibra binnen, en normaal gesproken gaat deze meteen door naar het oud papier, maar was toch wel een beetje nieuwsgierig naar de babysale. nou staan daar best leuke dingen in voor bijna niks. heb nog nooit iets gekocht daar omdat ik het normaal gesproken niet zon leuke dingen vind, dus ben eigenlijk benieuwd wat jullie ervaringen zijn met de kwaliteit van de wibra? voor degene die de folder bij de hand hebben, het gaat mij met name om de volgende dingen: leren slofjes voor 3.99 baby jasje voor 3.99 baby slaapzak voor 5.99
de leren slofjes zijn prima!!! alleen te klein voor mijn meisje dus ik heb ze over, hihi ook heb ik t badjasje en die bevalt ook goed. maar ehm, bij ons is alles al uitverkocht...
ik wilde ook zo'n pakje kopen zag er wel leuk uit, maar toen dacht ik na 1 x wassen zal het lelijk worden leek mij.zo uitgelubberd snap je. beetje slecht katoen denk ik.
ik heb overigens wel meer kleertjes van de wibra, en t bevalt goed, t model is voor mijn smalle meid ook beter dan de zeeman. Lief! en mexx blijven natuurlijk mooier, maar voor dat geld...
Ik was vandaag heen geweest voor de sokjes, hoeslakens en de leren slofjes. Maar ze hadden alleen de hoeslakens nog maar. Erg jammer ! Maar met de hoeslakens ben ik ook blij !
Wilde een slaapzakje met afritsbare mouwen kopen, alleen de 2 die nog in 90cm waren, die waren allebei kapot, zowel bij de 2 ritsen als bij die knoopjes om em korter te maken! jammer! want ik vond ze erg leuk!
maar die folder is al van vorige week. dus denk dat er niet veel meer is. Heb hier de leren slofjes gekocht en kan ze hopelijk rond haar eerste stapjes ongeveer aan. En verder ben ik vaker bij de wibra te vinden vind het geweldige kleding, voor een geweldige prijs
De slofjes vallen erg klein. Had de vorige keer al een badjasje gekocht en die vind ik fijn in gebruik.
Mijn ervaring is dat de kwaliteit van Wibra vaak beter is dan Zeeman. Blijft gewoon lan ger mooi. Ik koop er regelmatig voor mn dochter en juist doordat het niet veel kost, kun je nog eens wat vaker varieren