Hoi meiden, Misschien kunnen jullie mij helpen, ik wil graag een voedingskussen kopen. Maar weten jullie welke vullingen er bestaan? Ik weet watten en bolletjes. Maar zijn er van die bolletjes ook nog verschillende soorten? Of is dat allemaal hetzelfde? Wat vinden jullie het fijnst?? Alvast bedankt!!
Ik heb er een van het merk babybut met bolletjes... Vindt hem niet zo fijn. Het is geen kussen met compartimenten dus de bolletjes komen vaak samen op 1 hoop. As je baby licht is in het begin dan kun je heb makkelijk gebruiken maar nu met 6 kg drukt zoonje het in... En zakt erin... We hebben hem dan ook met name gebruikt de eerste 2 weken als ondersteunjng tijdens de flesvoeding in bed... En sinds die tijd niet meer
Ik heb het kussen van de Hema en is nu tijdens het slapen mijn grote vriend! Voor het voeden later, weet ik eigenlijk niet. Dan lijkt mij met bolletjes fijner, daar ik mijn kussen nu aardig platgewalst heb!
Ik heb ook die van de Hema, bij mijn zoon vond ik hem te laag met voeden, als hij erin lag kwam hij op z'n lange na niet bij m'n borst.... Dus hier heb ik een groot woonkussen gebruikt, en hem daar op gelegd als ik op de bank voedde. Op bed met een paar kleine kussens bijzonder m'n arm onder het voedingskussen....
Hier zijn al 100 topics over geloof ik En iedereen vind iets anders fijn... Schoonzus en ik hebben beide die van prenatal met bolletjes. Mij werd die aangeraden door de bekkenfysio (heb BI), mijn schoonzus werd het aangeraden door de vrouw van de zwangerfit. Omdat ze meer steun en stevigheid geven dan de wattenvulling. Maar er zijn meiden die niks kunnen met de bolletjes... Ik slaap er overigens vanwege de BI al mee vanaf week 16, en mijn bolletjes zijn nog steeds netjes verdeeld door het hele kussen hoor!
Ik heb die van domoo en vindt hem heel prettig om mee te slapen! vriendin van mij heeft dezelfde en vindt hem voor voeden ook heel prettig, haar kindje is nu 2 maanden.
Ik ben die van Doomoo, is ook met bolletjes. Heb die gekregen van mijn zus. Maar ik gebruik hem niet! Tijdens de zwangerschap niet, ik kon er echt niet mee slapen. Nu met de borstvoeding gebruik ik hem ook niet. Ik vind het gemakkelijker om even een gewoon kussen onder mijn arm te leggen. Ik ga hem misschien wel in de box gebruiken, als mijn dochtertje kan zitten, dan kan ik hem rond haar leggen zodat ze niet kan vallen.
Ik heb er ook 1 van de hema, maar die is met bolletjes. Gebruik hem elke nacht om mee te slapen, heerlijk. Hij is eigenlijk nooit helemaal plat waar die dat niet moet zijn, maar ik vind het wel fijn dat je de bolletjes een beetje kunt verschuiven. Ik vind het bijv. niet fijn om het dikste gedeelte tussen mijn knieën te hebben. Maar hij wordt niet leeg op de plekken waar ik hem veel gebruik.
Heb zelf de formfix. Heerlijk kussen gebleken, om heerlijk een tukkie mee te doen,maar ook met de borstvoeding. Mijn manneke is nu elf weken en komt snachts geregeld. Kussen om me heen,manneke erop, borst ontbloten en laten drinken. Manneke ligt op kussen,dus heb mn handen vrij om borst te ondersteunen en mn manneke te aaien of even een tijdschriftje door te bladeren. Vind het ook zo leuk dat je er later als uk wat groter is een hoes omheen kan doen.zodat je een poef hebt.
Hier ook de form fix, heb voor deze gekozen omdat de bolletjes niet warm worden bij gebruik bij het slapen. Erg fijn kussen.
Ik had altijd strijd met het voedingskussen van de Hema (zonder bolletjes). Boog niet goed, vormde zich te weinig naar een fijne houding en ik moest daardoor alsnog drie kussens erbij gebruiken. Moet er wel bij zeggen dat ik een beetje een neuroot ben, wat dat betreft. Als ie net niet goed zit, dan irriteer ik me er ontzettend aan. Combinatie dus dat die van de Hema mij niet beviel. Volgende keer neem ik een andere!
Ik heb er een van t zknhuis.. Eerlijk gekregen van n vriendin haha.. Heb er prima mee geslapen en gebruik m nu nog voor de avondfles haha. Is overigens met bolletjesvulling
Ik zou naar kussengigant.nl gaan. Heb ik ook gedaan. Voor 13 een voedingskussen. De grote van de bolletjes boeien wat mij betreft niet zo. Owja, heb er ook nog een zak bolletjes van 100 liter (was de kleinste eenheid) bij besteld. Maak ik nu sierkussens van en heb laatst t voedingskussen bijgevuld. De hoes heb ik zelf genaaid, maar had ik ook kunnen kopen.
Ik heb die van de hema! In het begin is hij wat aan de stugge kant, maar ff paar keer flink buigen en doen en hij is perfect! Mijn grote knuffelvriend voor de nacht..
Heb van een vriendin een geleend met bolletjes, erg fijn om mee te slapen, maar al wel wat platter. Heb nu vandaag een van kruidvat gekocht met watten. Ben benieuwd hoe dat bevalt.