Hier het eerste jaar de bubble (soort tummy tub) gebruikt en daarna het badje in de douchecabine gaan zetten. Ze wordt over 2 maanden 2 maar vind het nog steeds heerlijk in het badje. We hebben geen groot bad dus om en om bad of douchen. Dat vind ze pas sinds een maand of 3 leuk.
Hier het badje alleen gebruikt in de kraamweek. Staat nu op zolder. Douchen vindt hij fijner. Ik bewaar het badje nog omdat het misschien wel prettig is als hij kan zitten.
Hier gebruiken we hem veel. Afwisselen tussen douchen en zelf in haar badje zitten. Bad vindt ze ontspannender
Ik gebruik hem nog steeds. Mijn zoontje vind douche niet zo heel leuk en het bad vind hij helemaal geweldig vandaar
Gebruiken ze nog steeds! Wij hebben geen bad en de heren zitten hier samen in 2 badjes in de douchekabine, ideaal. Oudste is 4 jaar 4 maanden, maar wel maar n kabouter met krap 95cm.
Mijn zoontje vind zijn badje nog steeds erg leuk! Maar onder de douche vind hij net zo leuk hoor...Is gewoon gek op water!
Bij beide dochters alleen de kraamweek gebruikt. Daarna ging ze mee onder de douche (mama uitkleden en aankleden en met papa douchen) of mee in het grote bad op een drijfmatje. Heb nu ook een badsteuntje waar ze op liggen, dat gebruik ik als we even snel doen wassen en er weer uit (zelden)
Hier ongeveer tot een maand of 10 gebruikt. Toen wilde ze iedere keer uit het badje klimmen en nu gaat ze gewoon zelf onder de douche. Had een badsteun waar ze liggen/ zitten
Dochter van 2,5 en zoon van bijna 1 zitten samen in het badje! Ik heb een periode, dat hij niet zelf kon zitten, en liggen voor mij vervelend werd, wel samen gedouched maar zeker sinds hij zelf kan zitten is het badje ideaal hoor! Tummytub heb ik nooit gehad, wel een flexibele emmer/mand die nu dienst doet als wasmand/speelgoedmand waar ik hem als kleine frummel in badderde.
Het badje heb ik hier de eerste maanden gebruikt en de tummy 2x? Sinds dat mn meisje 1 was ging ze me onder de douche.
hangt er vanaf of je zelf een lekkere douche of bad hebt, waar je met de baby onder/in kan. hier alleen een simpele douche. mijn dochter is 17 maanden en zit er nog steeds in haha.
Tijdens kraamweek 1 keer in badje geweest,paar keer in tummy tub. Nu toen weken later vaak met zn papa mee onder de douche. Maar t badje lijkt me over een poosje wel weer lekker als hij wat beter zit. Kan hij lekker badderen of misschien volgend jaar zomer wel als buitenbadje.
Hier wisselen we het af, soms in het badje en soms mee onder de douche. Een tummy tub hebben we niet.
Wij hebben een groot bad, daar gaat ze in sinds ze zich in haar kleine badje ging optrekken tot staan (met 7mnd), en soms gaat ze mee onder de douche. Maar mijn neefje van 3 zit nog steeds lekker in z'n babybadje....
Ik kan niet precies meer antwoorden, maar wij hebben hem best een tijd gebruikt. Onze zoon ging soms mee onder de douche en soms in bad. Toen hij echt niet meer lekker in het badje paste, ging hij altijd mee onder de douche. Totdat hij goed zelfstandig kon zitten, want dan past het ineens weer wel. Toen heeft hij weer maanden in zijn badje gezeten als ik ging douchen. (Zijn badje op de vloer van de douchecabine en ik ernaast.) Dat vond ik erg fijn. En zoonlief ook!
het hangt denk ik ook veel van je kindje af......tis maar net wat ze lekker vinden. mijn zoontje ging in het badje hij genoot daar echt van maar mijn dochter vond het niks. mijn zoontje is zeker tot 16 maanden in het badje geweest en mn dochter heeft altijd in de tummy gezeten. ze vond het echt heerlijk. ik vind dat douchen toch een aantal nadelen heeft, een keer is wel leuk maar niet altijd. douchen is heel glibberig. je moet echt je kop erbij houden. daarbij als je alleen bent en je bent beide zeiknat........ zal je toch eerst je kindje moeten afdrogen en ankleden, en elf dus een hele tijd poedelnaakt en nat rond moeten lopen ( een badjas is dus geen overbodige luxe). wat ik vooral prettig vind is als ze verkouden je ze in een stoombadje kan doen. dat is badschuim van bijv etos of zwitsal wat de luchtwegen weer een beetje vrij maakt, dat wil niet onder de douche. en wat wel fijn is is dat ze van een badje lekker roezig worden ze kunnen er zo heerlijk op slapen. als je twijfeld koop het dan gewoon via marktplaats dan ben je niet te veel kwijt en als blijkt dat jullie het niet veel gebruiken kun je het er altid weer op zetten
Nu nog als inzet in het grote bad, kleine is 2,5 jaar. Genit er heel veel van, lekker spelen, gaat liggen op buik enzo Douchen vond ie vreselijk, nu iets minder.