Hoi! Welk babybadje hebben jullie gekocht (met standaard). Weten jullie of de standaard van de Hema stevig is? En hoe lang zal je zo'n badje gebruiken? Groetjes Bianca
hier ook hema,de standaard heb ik een drie kwart jaar gebruikt, het badje gebruik ik nog steeds,is het niet als wasmand dan gaat mijn zoon er in in bad,ze gaan nu beidde mee voor ronde 2,dus wel degelijk spul lijkt me.......
Ik heb een badje van de Ikea, erg fijn met anti slip onderin en aan de onderkant van het badje. Ik wilde persé een blauw badje. Een standaard heb ik niet ik zet het badje altijd op de keukentafel.
Ik ook. Een gewoon badje, ik wist niet dat er zoveel verschillende waren. Ik heb een oranje gekocht, omdat het in het kamertje leuk staat. De standaard heb ik geleend, ik heb geen idee waar die vandaan komt.
Hier een shantala met een smeedijzeren standaard... Uitspatting door de hormonen want de standaard is eigenlijk te laag en ons meisje gaat bijna altijd mee onder de douche of in bad
Hier ook de shantala! Helaam vreliefd op, duur maar moest het toch hebben haha. Ik vind hem ook gewoon leuk staan in de slaapkamer haha.
Bedankt voor jullie reacties! Sandra, bij de hema hebben ze een witte of limekleurige. Op de site van de hema kan je trouwens alle babyspulletjes terug vinden en zelfs bestellen. Hoorde toevallig dit weekend dat het badje ook regelmatig weinig tot niet gebruikt wordt.... Mee onder de douche, tummy tub of een speciaal zitje voor in bad. Groetjes Bianca
hoe hoog is de hema standaard? vind die bebe jou thermobad wel leuk maar behoorlijk aan de prijs. plus dat ik mij afvraag of die niet te hoog is voor (ben nog geen 1 meter 60).
Ik heb een cremekleurig badje met een plaatje van Snoopy erop, geen idee welk merk het is. Gekocht bij de Baby-dump, met een standaard erbij. De standaard is in hoogte verstelbaar, dit leek me wel erg handig... Groetjes, Anakin.
denk dat jij de anel standaard heb, want op de site staat dat die in hoogte verstelbaar is (95-105 cm).