Even opsommen hoe het hier ging: * Waskom (8,-) 10 keer gebruikt, kant en klaar washandjes van zwitsal of eigen merk zijn veel fijner (wel duurder). * Bebejou Babybadje (luxe met pompjes van zwitsal + standaard totaal 80,-) 4x gebruikt in de kraamweek (miskoop van de eeuw voor ons) * Bebejou Tummytub (20,- standaard had ik al van het badje) tot 6 maanden gebruikt, bij elkaar zo'n 15 keer. Niet erg handig wel leuk om even te spetteren. * Badring (30,- luxe met speeltjes van Vtech) 5 keer gebruikt, onding (veel te ruim, toen ze net kon zitten shoof ze en toen ze goed kon zitten wurmde ze zich er zo uit) * Drijfmatje (15,-) Tot 8 maanden mee in de douche of bij mama in bad op een drijfmatje Vaak gebruikt. Ook in de douche om even op te liggen als je jezelf of de baby inzeept of even je handen vrij moet hebben Nu: bijna altijd zittend in bad, lekker spatteren. Kortom; drijfmatje en verder niets . Hoogstens dat ik bij de volgende zo'n bebejou badstoeltje bij ga kopen voor de eerste maanden zodat het hoofdje net iets hoger ligt en het lijfje wel onder water, dat kan bij het drijfmatje niet.
Wij hebben ook een bad en een inloopdouche. Tijdens de kraamweek hebben we een badje geleend van een vriendin, en zodra de kraamhulp weg was ging of mijn man of ik met ons zoontje in bad. De ander gaf 'm dan aan en hielp met wassen & aankleden. Ging perfect! Deze keer doen we het precies zo, scheelt namelijk een hoop sjouwen met emmers water!