box

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Liz, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    dag dames,

misschien een beetje een gekke vraag..
    Wij hebben gister de box in elkaar gezet en neergezet maar hoe hoog moet het plankje liggen? Neem aan dat die niet heel laag moet liggen?

thanx!

2. misa

misa Niet meer actief

Heb je niet een standaard hoogte waar die op kan? Vaak kunnen ze op 2 hoogtes. Zo'n 30/40 cm onder de rand en helemaal laag.

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Bij ons zitten er van die hoekjes aan waar de plank op rust en hij kan helemaal na beneden.

4. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    sorry ik heb met mijn neus gekeken! er zitten idd blokjes op die je kan verstellen (die zitten nu heel laag) en in de spijlen gaatjes om aan te geven dat het op die hoogte kan..dus ik ga ze hoger zetten!

bedankt!!!

5. pijman

pijman Niet meer actief

De laagste stand onderin is alleen handig als je kindje al zelfstandig kan gaan zitten en zich op wil trekken om te gaan staan. Probeer maar eens een pop op de laagste stand erin te leggen, dat gaat niet gemakkelijk he?? Daarom kun je bij de meeste boxen ook de plank halverwege of max 30cm onder de bovenrand leggen. Dan leg je de baby er gemakkelijker in en uit. Mocht je geen standen hebben maar enkel de bodem dan kan een hangmatje bijvoorbeeld uitkomst bieden.

Deel Deze Pagina