goede actie van pampers :)

Discussie in 'De lounge' gestart door Deb, 13 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    Unicef en Pampers zijn een samenwerking aan gegaan, waarbij Pampers de komende jaren Unicef zal steunen.

Bij de eerste gezamenlijke campagne zal Pampers in de laatste 3 weken van december bij elke aankoop van een pak Pampers één inenting tegen polio schenken aan Unicef.

De organisaties verwachten dat deze campagne meer dan 300.000 inentingen zal opleveren. Daarnaast zet Pampers zich in voor het werven van leden voor Unicef.

In de televisiecommercial die de campagne ondersteunt, zingt de Nederlandse zangeres Do het lied Stille Nacht.

De commercial is te zien vanaf 11 december.

dit vind ik een top actie , dus meiden pampers inslaan! :)

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.263
    4.495
    113
    Op zich een goede actie ik vraag me alleen af waarom ze dit niet gewoon altijd doen.
    Ik bedoel pampers is een groot bedrijf dus volgens mij zouden ze dit best (financieel) kunnen dragen.
    En waarom altijd tijdens de kerst periode? Waarom willen we dan in 1 keer wel 'meedoen' en de rest van het jaar niet?

Groetjes Anita

3. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    zit er nou echt zo veel verschil tussen pampers en bijv. etos/kruitvat eigen merk luiers?

4. Niet meer actief

goeie aktie hoor ;)

5. Esmeralda

Esmeralda Actief lid

27 apr 2006
    147
    0
    0
    Babyleidster
    Alkmaar
    Ik werk op de babygroep van een kinderdagverblijf, en er gaan dagelijks heel wat luiers en babybilletjes door mijn handen. Bij alleen plas is het geen probleem om een pamper zo'n 4 uur om te laten, itt goedkopere luiers. Andere nadelen van goedkopere luiers vind ik ook dat sommige merken niet zacht en rond blijven als erin geplast wordt, maar dat ze harder worden en de urine soms omgezet wordt in korreltjes (lijkt dan net alsof er zout in de luier en op de billetjes zit). Verder is pampers goed ademend en er zit geen plastic-achtig laagje omheen (zoals bij sommige merken).

6. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Prijsverschil is wel groot, maar toch maar pampers dan als het zover komt. Dank je voor je antwoord!

7. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    il heb ook bijna alle merken luiers geprobeert en ben ook terug gekeerd tot pampers.
    wij halen ze trpuwens altijd in duitsland daar betaal je maar 16€ voor een pak van 108 groot verschil dus.

en ontopic inderdaad een geweldige actie

8. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Goede actie en mooi gezongen door Do...

Maar ik kocht eerst altijd kruidvat luiers en daarna overgestapt op luiers van de lidl en dat waren ook goede luiers en geen plastic luiers voor maar 8 euro per pak..

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Een goede actie van pampers. Ik zal toch maar weer een pak gaan halen. Ik gebruik pampers voor de nacht en kruitvat voor overdag.

10. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    woehoe! Woon bij DL grens, straks wel 19% BTW in DL da's wel jammer. Ik krijg het helemaal koud van dat liedje in de reclame.

11. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    wat een goede actie en laat ik nu bijna door mijn pak pampers heen zijn en ik koop altijd een grote voorraad dus dat komt nu mooi uit.

12. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    is idd een hele mooie reclame die je ook echt iets doet!
    Zelfs mijn mannetje werd er ff stil van en dat gebeurt niet zomaar ;)
    als ik een baby zou hebben had ik het wel geweten :D
    Of is het the spirit of christmas?

13. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik vind het een mooie actie, maar moest die reclame nou? Moet steeds huilen als ik m zie. Geloof dat ik flink last heb van mijn hormonen tijdens de laatste loodjes...

Deel Deze Pagina