Zo goed als nieuw, hij is een keer gewassen en heeft even in de box gehangen. Maar mijn kleine vent vind hem echt niet leuk dus misschien dat ik er een ander blij mee kan maken! Voor een klein prijsje mag hij weg!
Geen idee, misschien als ik zon grote enveloppe doe en hem helemaal platvouw? Zal het eens proberen. Wil er 5 euro voor, nieuw is hij 18. Woon trouwens in apeldoorn, weet niet of je in de buurt woont?
5 euro is goed. Ik wacht even op je antwoord of hij past en wat de verzending dan word. Emmen, niet echt in de buurt.
Dat is jammer, gaat namelijk niet door de brievenbus passen. Dan moet ik het hele ding en plat gaan drukken en intapen ofzo... Daar wordt hij niet beter van. Dan wordt het verzenden 6,75. Wordt wel een duur geintje dan, voor 10 euro incl. verzendkosten wil ik m wel opsturen. Ik heb ook nog best veel kleertje etc. in maat 68, is echt nog heel mooi spul(zie babykleertjes jongens te koop aangeboden). Heb je daar geen interesse in? Dan kunnen we er wel een mooie deal van maken
Sorry dat ik niet reageerde ik was vrijdag de gehele dag bij de bevalling van mijn zus dus niet eerder kunnen reageren. Maar is goed als je hem aan iemand anders verkoopt.