Hoi allemaal, Ik vroeg me af of een van jullie ervaring heeft met een aankleedkussen xl zoals aangeboden bij www.kussengigant.nl en www.kidzimpulz.nl. Deze zijn veel groter en in super gave kleuren. Wel zijn ze wat minder vlak. Iemand ervaring mee? Ik vond het wel handig omdat het extra groot is en mjakkelijk afneembaar en erg leuk qua kleur. gr Bren
ik vind die kussens niet zo handig. heb Ivy er op een beurs een keer op verschoont en doordat het zo zacht en los is zit die stof in de weg als je bijv. je hand onder de billetjes wil schuiven en de luier er onder wil doen. Qua formaat zijn ze idd handig, maar ik zou ze niet hoeven.
Die XXL lijken mij ook niet praktisch met dezelfde reden die hierboven werd gegeven. Ik heb dan ook een gewone gekocht.
Ik heb een aankleedkussen van de Kussengigant en hij bevalt heel goed. En hij is natuurlijk ook nog veel mooier dan een gewoon aankleedkussen Wat Sann zegt over stof wat in de weg zit geldt niet voor die van Kussengigant, de stof zit er heel strak omheen. Mocht je interesse hebben ik heb een spiksplinternieuwe in de kleur beige/goudbruin over. Ik heb er twee gekregen in mijn kraamweek en gebruik nu de aqua omdat die het beste in mijn zoons kamertje past.
Draadje, heb je toevallig een foto van je blauwe aankleedkussen? ik overweeg om dezelfde te bestellen maar vraag me af hoe de kleur er in het echt uit ziet? ik heb er al een van kidz impulz, maar vind die naad in het midden erg irritant. wij gebruiken er 2 (1 boven, 1 beneden) dus nu overweeg ik om de 2e van de kussengigant te kopen (overigens, ik neem aan dat je de kussengigant in Tynaarlo bedoelt?)