Ik heb het bedje pas opgemaakt toen ik weeen had. Hier ligt er molton (zonder plastic erin!!) hoeslaken hydrofiel onder hoofdje dekentje in dekbedhoesje Laat je trouwens niet verlijden tot zo'n perperdure dubbele deken tegen wiegendood enzo :-S In begin moest het dekentje dubbel ivm laag opmaken en moesten we dus al 1 laag van de deken afhalen en nu is madame zo wild in bed dat er uit veiligheid helemaal geen deken meer inligt en ligt de dure deken van 120 euro stof te happen in de kast
Molton Hoeslaken Kussensloopje (zelfde effect als hydrofiele luier) Dekentje in overtrek (moet er nog op, want overtrek moet nog gestreken worden) Dat was 't bij ons. Zit nog te twijfelen aan een zeiltje, voor de onderkant, dus niet bij het hoofdje. Maar alleen als mijn moeder mijn oude zeiltje nog heeft. En die kans is groot, omdat mijn vader nooit wat weggooit.
Ik had het al wel opgemaakt een paar weken geleden, maar heb het eergisteren toch maar even vervangen, was wel erg stoffig geworden. Ach, het ziet er gewoon leuk uit. De kraamhulp maakt het straks goed op, dus je hoeft je niet te druk te maken of je het wel of niet goed hebt gedaan.
Bij de eerste een refluxbaby dus hadden we die hydrofiele luier wel nodig. Nu een kleintje die niet eens aan mondjes terug doet dus lekker alleen een hoeslakentje. Overigens helemaal geen bedzeiltjes of moltons onder de hoeslaken, allemaal in mijn ogen onnodige dingen die alleen maar verstikkend kunnen werken. Hier heeft de kraamzorg niet eens gekeken naar hoe het bedje opgemaakt was bedenk ik me nu. Ze had het er ook echt niet af moeten halen hoor! Maar als het je eerste is, is het erg prettig dat ze het voordoen!