ervaring x adventure combi wagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door jufkrisje, 3 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi hoi,

ik ben een beetje aan het oriënteren voor de baby uitzet :) nog niet eens zwanger maar wil goed geinformeerd zijn :) :rolleyes:

Dus zoals de titel al zegt: wat is jullie ervaring met een wagen van x adventure, en welk type hebben jullie??? Wat misschien ook voor- en nadelen bij x adventure wagens??

veel liefs

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Wij hebben een x adventure ( weet alleen zo even niet welk type)
    Hebben gekozen voor 4 luchtbanden omdat we vaak in het bos lopen met de honden, de kinderwagen bak en maxicosi konden er prima op en nu hebben we 'm als buggy...
    Heb er geen klachten over.

3. marjan77

marjan77 Bekend lid

wij hebben een quicksilver, prima wagen voor wenig geld!!

4. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Hier ook de quicksilver en opzich een prima wagen, vind hem alleen heel onhandig met inklappen als de wandelwagen inzet er in zit. Daarom nemen we ook eigenlijk altijd de buggy mee als we met de auto weg gaan.

Als ik ga wandelen voor bijv boodschappen neem ik wel de x-adventure mee, want om er achter te lopen is ie echt heerlijk. (grote wielen, heel stevig, groter mandje dan in de buggy etc.)

5. WillyD

WillyD Actief lid

29 mrt 2008
    129
    0
    0
    lelystad
    hoi hoi

ik heb de x adventure star 4-wiels, echt een heerlijke wagen om er mee te wandelen/boodschappen ect... zolang je gebruik maakt van de ligbak is er niks mis mee, maxi cosi moest apart met adapter eropgezet worden, ook niet zo'n probleem maar echt handig vind ik het niet.

nu heb ik hem in buggy stand staan en dan merk ik toch wel dat de wagen lastig inklapbaar is, ik ben blij met een grote kofferbak, anders had de wagen er zeker niet ingepast.

maar ondanks de kleine minpuntjes ben ik er wel heel blij mee, het is echt zo'n fijne wagen om mee te lopen en me kleine meid ligt/zit er heerlijk in!
    ik maak er veel gebruik van.

groetjes willy

6. 894hi

894hi Niet meer actief

ik heb hem hier staan 2e hand van een vriendin overgekocht zij vond het een heerlijke wagen en ik ook als ik er met haar zoontje in er mee liep.. en nu heb ik hem zelf..
    ik heb een oudere versie X-adventure Swivel LTD en kan dr niet mee wachten tot ik er eindelijk mee de straat op mag met mn kleine meisje!

7. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb een X adventure inmotion 3, met 3 wielen en ik vind hem heerlijk rijden! Heel wendbaar en ik kan bijna overal naar binnen.. (behalve bij het Kruidvat, daar stapelen ze die gangen zo vol dat ik zelfs zonder kinderwagen moeite heb om erdoor te komen) Ik heb ook een Quinny te leen gehad van mijn vriendin, maar dat ding was echt een drama om te rijden en daar betaal je 2x zoveel voor. Nu was ik voor 500 Euro klaar en dan kreeg ik er gratis een maxicosi bij!

Wat ik wel vind van de X adventure is dat hij niet superstevig is. Voor mij maakt dat niet uit omdat ik hem niet zo heel vaak gebruik, maar als je hem echt dagelijks gebruikt dan word hij op den duur wat wiebelig. Die van mij begint nu wat wiebelig te worden, en ik heb hem nu 2 jaar. En de bandjes van het buggyzitje kunnen (bij mijn versie, in elk geval) niet los van de zitting. Erg vervelend want er is nu een haakje kapot en dat kan ik dus niet vervangen... En je kunt de bandjes dus ook niet verstellen in hoogte, maar goed voor deze prijs ga ik daar niet over zeuren... :)

8. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Wij hebben de X-adventure triple swivel ltd, tweedehands overgenomen van iemand van marktplaats. Wij hebben hem zelf nog niet in gebruik, de kleine is onderweg.
    We hebben hem laatst meegehad, toen heeft mijn neefje erin gelegen. Hij rijdt heerlijk, ook door bos en wei. Het enige nadeeltje eraan is dat hij vrij groot blijft als hij ingeklapt is.

Deel Deze Pagina