Ik heb een pandora armband en bij elke bijzondere gelegenheid koop ik hier een bedeltje voor. Bij de geboorte van mijn zoon heb ik een bedeltje in de vorm van een flesje gekocht. Over een paar dagen hebben we dan ook onze kleine meid in de armen en mag ik weer een bedel aanschaffen. Heeft iemand nog een leuk idee .... of een site waar leuke babybedels opstaan? Misschien een wiegje, kinderwagen .... Hoop van jullie te horen!
Misschien zoiets?? Family Unit Silverado, ouders met 2 kinderen - Ik heb zo'n bedel maar dan met 1 kindje Het is geen echte Pandora bedel maar hij past er wel gewoon op...
Ik heb een pandora ketting Voor de geboorte van mijn zoon heb ik een bedel met jongens hoofdje gekregen van mijn ouders en voor mijn miskraam een engeltje en voor de geboorte van onze dochter een meisje als bedeltje
Ik heb ook een wandelwagentje eraan hangen (gekregen toen ik zwanger was), en toen mijn zoontje geboren is een klein schoentje met een steentje eronderaan, in dat steentje zit een blauw steentje.
zoiets? Charms | PANDORA edit; deze is ook erg mooi Charms | PANDORA hier vind je ze allemaal Charms | PANDORA er zijn nog meer sites hoor, heb ze op deze sites ook niet allemaal bekeken
Het sterrenbeeld van je kindje? Ik heb Trollbeads, en ik weet niet of je deze kunt combineren met Pandora, maar op deze site kan je in elk geval inspiratie opdoen.
Mijn moeder heeft van een vriendin voor de geboorte van onze eerste een jongetje gehad. Volgens mij is dat deze: Charms | PANDORA En dit is dan de meisjes-variant: Charms | PANDORA
Ik heb een geboortesteentje gekregen na de geboorte van mijn zoon. Tijdens de zwangerschap het kinderwagentje en met zijn eerste verjaardag het jongetje.
Ik heb voor mijn zoontjes allebei een jongetje aan mijn pandor armband. Daar heb ik dan ook de 1ste letter van hun naam bij. En bij Lars zijn gedeelte heb ik ook een geboortesteen. De saffier. Dit is tevens de steen van de maand september. En hij staat voor 5 jarig huwelijk. Laten we nu net in september 5 jaar getrouwd ijn geweest. Dus op mijn verlanglijstje staat nu nog de geboorte steen van Stef. Voor mijn moederschap heb ik een bedel van Trollbeads. Moeder met kindje. Ik zal eens zoeken. Moederschap | Zilver | Collectie | Trollbeads
Ohja, deze bedel van Trollbeads is een beetje uitgehold omdat hij over de schakels van de pandora moet kunnen.
Bij zwangerschap kinderwagen gekregen 2x zelfs maar dat maakt niet uit heb twee armbanden. En bij geboorte een schoentje met roze steentje in goud bloemetje. En de voornaam letter in zilver met de letter in het goud.
Ik heb een armband van Trollbeads, en na de bevalling van mijn zoontje heb ik de Victory bedel gekregen! En een bedel waar ik zijn naam in heb laten graveren.
ik kreeg bij haar geboorte 2008 een pandorra armband met een meisje een wagentje en haar hele naam in letters Amy-Lynn echt heel leuk (alleen draag ik allebei mijn armbanden nooit meer) schaam achaam heb ze wel op een mooi plekje liggen(voor mij mooi dan) samen met het spiegeltje en een blikje maja poeder wat mijn moeder altijd gebruikte toen ik klein was. ze zitten dus niet in een doosje weggestopt