Ik zou niet eens meer weten waar mijn pandora armband is.. Evenals mijn zinzi parelbedelarmband en die van spinning.. Vindt ze voor even erg leuk en wil ze dan ook graag uitbereiden, maar de lol is er snel af.. en die zinzi armband vind ik enigzins wel jammer, maar die krijg ik zelf niet om, doordat het parels zijn, rolt die door als ik de sluiting dicht wel doen.. Wel erg leuk zeg om speciale bedels aan een gebeurtenis te koppelen..
Wel jammer idd dat iedereen er mee loopt maar omdat je hem zelf samenstelt is je armband wel uniek. Heb hem eigenlijk alleen in het weekend om. Op het werk mag ik hem niet om. En als ik dan thuis ben vergeet ik het meestal. Best wel zonde als je bedenkt dat er best veel waarde aan zon armband hangt.
Ja dat zal wel beetje jammer, maar verkopen doe je ook niet omdat er in mijn geval ook wel emotionele waarde aan zit. Ik zal ook eens kijken wat het kost, want de prijzen zijn ook vors gestegen. Ik heb een bedel eraan die was toen ik hem kreeg 54 euro en nu is hij al 119 euro.