Babybedje bij Centerparcs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Vrolijkheid, 23 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Hi

Ik heb een vraag voor ervaringsdeskundigen: in een cottage zit standaard een babybedje en een box boven de 4 personen. Soms is het echter een babybedje en box ineen. Ik denk dat ze dan zo'n campingbedje bedoelen die ietwat vierkanter is?

Ik zit er mee omdat ik zat te denken wat ik dan heb qua beddengoed. En daarnaast hebben wij in ons eigen campingbedje altijd een extra matrasje omdat het ander zo hard is dus ikvroeg me af of iemand weet hoe ''hard'' die bedjes zijn.

Oh ja ik kan het zelf bij centerparcs nergens vinden vandaar mijn vraag!

2. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Wij zijn in december in een viphuisje geweest. Hier zat ook kindermubilair bij ja. Dit was echter een gewoon langwerpig laag bedje van hout. Superzwaar was het ding. Dit volstaat niet echt als box hoor. Wij hadden zelf nog een vierkante bed/box bij ons, die hebben we in de woonkamer neergezet.

Het matras van het bedje zelf is niet hard hoor. Daar heeft onze kleine heerlijk op geslapen.

3. Vrolijkheid

ToP! Goed te weten! Erg bedankt!

4. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Wij hadden naar center parcs gelukkig ons eigen bedje bij ons voor die kleine !
    Het bedje wat in cp stond viel van ellende uit elkaar !

5. Vrolijkheid

Thanks! Als we ruimte over houden in de auto neem ik hem toch ook maar mee ;)

6. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Of je neemt alleen je losse extra matras mee? Dat hebben wij ook wel eens gedaan, omdat ik die plastic dingetjes die standaard bij een campingbedje zitten ook drie keer niks vind.

7. Vrolijkheid

Ja dat is inderdaad ook een goed idee. Dat kan natuurlijk ook. Haha dat ik er zelf niet opkom ;)

8. kili

kili Niet meer actief

Wij hebben al vaak het bedje van cp gebruikt.
    1 keer niet goed bedje en toen gebeld, kregen zo een andere !

9. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    Wij nemen zelf ons bedje mee. Want kreeg via de mail dat ze in een 4p vip huisje geen kindjerbedje hebben? vond t zo vreemd, naja neem hem zelf wel mee;)

10. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Vreemd....misschien alle meubilair op

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.244
    16.623
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wij zijn al meerdere malen op Cp geweest en altijd een mooi houten ledikant aanwezig dus geen smoezelige campingbedjes.Er ligt een dik matras op met een plastic hoes maar ik neem wel altijd het campingbed matrasje mee ivm zweten.
    Mocht er geen bedje staan dan bel je naar receptie en komen ze hem brengen.

12. MamaTom

MamaTom Actief lid

5 jan 2015
    197
    18
    18
    NULL
    NULL
    Wij waren vorige week in een 4 personen premium huisje, daar hadden ze een houten bed met goed matras en een vierkant soort campingbedje als box.

13. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Waar ik ook ga, ik neem altijd zelf ons campingbedje en een goed matras mee. Vind dat gewoon het fijnst en het meest hygiënische voor de kleine.

14. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    het ligt er maar net aan in welk park je zit en wat voor soort huisje.
    Ik ben in een vip huisje alleen maar volwaardige ledikantjes van hout tegen gekomen.
    In een premium huisje ben ik verschillende bedjes tegen gekomen.
    Bij de vernieuwde huisjes vaak een volwaardig ledikantje van hout.
    Bij de wat verouderde huisjes ben ik een keer een soort vierkant camping bedje tegen gekomen wat ik echt niet geschikt vond als bed maar als box ging dat prima.
    En 1 keer ben ik een langwerpig opklapbaar ledikant tegen gekomen wat vlgs mij de lengte had van een junior ledikant, die hebben we gauw weer terug in de kast gezet. Mn zoontje was net 6 maanden dus vond dat niet heel handig.

Wij namen altijd onze eigen camping bedje mee en zag ter plekke wel of we het voor box of ledikant gingen gebruiken.

Dus mijn tip neem je eigen bedje altijd mee, je weet nooit.

Deel Deze Pagina