fles maken op vakantie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Florida13, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    We gaan in augustus naar Mallorca. Ons meisje drinkt nog gemiddeld 3 flessen op een dag. Hoe ga ik die daar klaarmaken?
    flesjes water kopen en die warm maken? Ik hoop dat er dan een waterkoker op onze kamer is.
    Thuis gebruik ik s ochtends gewoon warm kraanwater als ik boven ben, en anders de magnetron. Maar ik gebruik dus geen warm kraanwater in het buitenland.
    Ook zullen we veel op pad zijn omdat we een auto gehuurd hebben, zal ik dan een therofles meenemen met warm water, of heeft iemand ervaring met die kant en klare pakjes van de Nutrilon. Die kun je ook koud drinken toch?
    Hoe doen jullie dit?

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    wij gebruiken inderdaad een thermofles.. heet water daarin en een koud water fles om te te mengen tot op temperatuur.
    verblijven jullie in een hotel, want je kunt als goed is gewoon heet water halen van de balie ... die hebben vast een waterkoker :)
    maar ik zou als mogelijk is, een email versturen met je vragen. Bellen is misschien beter maar ja daar betaal je flink voor hihi

3. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    wij hebben van te voren een reiswaterkokertje aangeschaft, bij bijvoorbeeld de blokker.
    hebben gewoon flessen water gekocht en die met de waterkoker opgewarmd. werkte prima!

4. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik heb laatst bij de Prenatal een flessenwarmer gekocht die je zowel thuis als in de auto kunt gebruiken.. We hebben het laatst in de auto uitgeprobeerd toen we een weekendje weg waren en dat is prima gegaan.. Over 2 weken gaan we op vakantie naar Bulgarije en dan neem ik de flessenwarmer ook mee.. Ik gebruik dan ook gewoon water uit flessen..

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou denk ik zelf een vakantiewaterkokertje meenemen. Dat vind ik een frisser idee (kalk enzo).
    En dan inderdaad flessen water kopen.

Of ter plekke in je appartement het water in een klein pannetje koken.

Verder kun je vaak met een fles koud water, een babyflesje wel vaak gewoon opwarmen in een magnetron in een restaurantje. Vaak dronken we dan ter plekke ook wat. En verder een thermosflesje mee van een halve liter.

Kant en klare pakjes zijn ook ideaal! Maar dan zou ik eerst even testen thuis of ze het wel lust koud. Anders is het ook een beetje zinloos. En misschien moet je die dan gewoon gebruiken op momenten dat je écht onderweg bent en geen magnetron ofzo ter beschikking hebt. Anders moet je er wel veel meenemen...

6. supermummy

supermummy Niet meer actief

Als we op pad waren nam ik gewoon altijd los een flesje mineraal water mee,poeder en een flesje.

Echt in iedere bar kan je je flesje laten opwarmen.

Toen ze nog heel klein waren en snachts en sochtends nog een fles wilden nam ik ook een compacte flessenwarmer mee voor op de hotelkamer.

7. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Wij hadden kleine thermoskan mee, die lieten we beneden bij het restaurant vullen met gekookt water.
    En we vulden de flesjes aan met koud water uit een flesje ...

8. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik heb ook een reiswaterkokertje en dat is ideaal. Voor onderweg of thermosfles of ergens mineraalwater laten opwarmen. In het buitenland geen risico nemen met kraanwater, in elk geval, als is het nog zo drinkbaar! Wat anders is dan in NL, kan al prblemen geven bij baby's

9. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Thanks meiden, ik heb me vandaag een reiswaterkoker gekocht.

Deel Deze Pagina