Quinny Speedy/maxi cosi

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door roos1983, 21 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos1983

roos1983 Lid

4 dec 2006
    70
    0
    0
    Ik kan van iemand een quinny speedy overnemen uit het jaar 2004.
    Alleen staat er op de kinderwagen en reiswieg maxi cosi omdat het merk quinny speedy toen nog niet bestond. Maar volgens de verkoper is het naderhand overgegaan in quinny speedy.
    Weet iemand of dit waar is?

Groetjes,

Roos

2. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Daar staat mij wel iets van bij. Ik heb zelf een (nieuwe) Speedi gekocht onlangs. Er is wel één dingetje waar je op moet letten bij oudere type Speedi's en dat is dat bij het buggygedeelte de leuning van de zitting niet goed recht op wil, zodat je kindje niet goed rechtop zou zitten. Bij de nieuwe versie is dat verbeterd. Dit kreeg ik te horen toen ik informatie inwon over dit model....

3. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Maxi cosi heeft ook kinderwagens en qua uiterlijk zijn die bijna hetzelfde als de quinny's.

Zelf heb ik nog een maxi taxi staan van maxi cosi en ben er wel tevreden over.

4. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    ja, dat klopt idd.

5. polman

polman Actief lid

14 jan 2007
    138
    0
    0
    EDIT: dat klopte niet meer.

Die horen inderdaad bij elkaar ;)
    Hoe het met de modellen en namen zit, geen idee, maar als het een mooie set is, wat maakt het dan uit? :p

6. roos1983

roos1983 Lid

4 dec 2006
    70
    0
    0
    Jullie hebben gelijk!
    Maar wilde even zeker weten dat er niet iets mis was met dat model (omdat ze daarna quinny heten)

7. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    het klopt inderdaad.
    En wat er gezegd wordt over dat wandelwagen gedeelte dat je kindjke daar niet lekker inzit heb ik ook gelezen. Schijnt dat het model van 2005 dat niet heeft, ik weet het niet meer precies. Moet je eens de revieuws op www.kieskeurig.nl lezen. Daar stond het ergens.

Deel Deze Pagina