Ik ben eens benieuwd wat jullie ervan vinden. Gewoon voor de fun Bij mijn eerste zwangerschap[/list] (jongen) heb ik weinig klachten gehad. Mijn haar zag er mooi uit en ben ook niet ziek geweest de eerste 3 maanden. Verder ook geen rare eetbuien, alleen vond het avondeten niet zo lekker en de frietjes gingen er goed in. ha ha Deze zwangerschap het ik tevens weinig klachten. Ben niet misselijk geweest, maar ben wel een aantal dagen niet helemaal lekker geweest (kan ook het griepje zijn geweest hoor) Verder is weer het avondeten niet te eten en de frietjes gaan er weer goed in. Heb nu wel meer zin in hartige dingen zoals chips. Verder is alles hetzelfde Wat denken jullie wordt het weer een jongen of zal het dit keer een meisje worden? Vergelijk je eerste met je tweede zwangerschap en geef me dan je mening. Ben benieuwd!
Ik heb nu bijna dezelfde symptomen als bij mijn eerste zwangerschap en dacht ook echt het wordt een jongen..maar er is 2 keer bevestigd dat het toch echt een meid wordt....dus 2 dezelfde zwangerschappen en toch een jongen en een meisje ...
Misschien ben je wel een geboren zwangere vrouw en ben je voor de zwangerschap gemaakt zeg maar Ik ben van mening dat het los staat van het geslacht van je ongeboren kindje.
ik ben het met Done eens, ik heb ook niet gekozen tussen jongen of meisje, ik mis de optie "maakt niks uit" .
mymiracle: tuurlijk maakt het niets uit, alleen haar vraag is zal ik deze keer weer een jongen krijgen of een meisje... ivm de zwangerschappen en of je daaruit iets kan afleiden. Niet of je een jongen of meisje wenst... Maar goed.. on topic: ik heb 2 totaal verschillende zwangerschappen gehad en toch echt 2 kerels nu.. Ik denk dat je daaraan niets kunt afleiden! Duss toch nog ff wachten tot de 20 weken echo en hopen dat ze het dan kunnen zien (ervanuitgaande dat je het wilt weten ) Liefs
dat bedoelde ik precies zoals jij het zegt, het maakt niks uit qua klachten of het een jongen of meisje is, ik heb er toch niet neergezet dat het niet uitmaakt wat ze wenst?
Ik weet nog niet of ik het wil weten, maar vind het wel leuk om te gissen/fantaseren over wat het wordt (lees is). Ikzelf denk een jongen, omdat de zwangerschappen veel op elkaar lijken. Ik vind het leuk om van andere te horen wat zij ervan denken en het is ook wel leuk om te horen dat het niet persé hoeft dat wanneer de zwangerschappen op elkaar lijken dat het hetzelfde geslacht is/wordt.