Hey meiden even vraagje , ik heb nu net het babybedje aangekleed , ook kan die verhoogd worden , dat heb ik dus gedaan ( altans mannetje ) maar nu heb ik het idee dat het echt te hoog is heeft iemand anders dat ook . of ligt het aan mij ? of hoort t ook zo ?
als de kraamhulp er is en het is verkeerd opgemaakt zal zij het laten zien hoor. niet druk om maken en lekker zo laten!
maar mag het wel ?, en als het niet hoeft waarom zit die optie dan op t bedje ? ik hoef nu namelijk niet zo diep te rijken ......
nee hoor, ze zullen het wel vaker tegen komen! zo ziet het er bij mij nu ook uit,en je laat iig zien dat het hebt geprobeerd!
Het lijkt inderdaad hoog, maar wanneer je pasgeboren baby erin ligt lijkt het net of het bedje alsnog te laag staat. Zo klein is hij/zij in vergelijking met het bedje. Het is even wennen...
ja ik heb nu een foto in mijn album staan daar staat ie op de laagste stand . nu hou je een klein randje over aan de boven kant cm of 15 denk ik
deze stand gebruik je als je kleintje kan staan of zich op kan trekken. na de geboorte moet ie juist hoger, zo kan je er beter bij. (dacht eerst dat je de dekentjes bedoelde)
heeel normaal, zo kan je beter aan je kindje aan... In het parkje zet je het tog ook eerst op de hoogste stand, die laagste stand dient als het kindje al kan staan (rechtrekken) en als het dan nog zo hoog staat dan valt hij er natuurlijk uit , maar nu GEEn probleem
indd eerst op de hoogste stand die van ons kan trouwens niet zo hoog als die van jou die zit iets lager maar is ook een ouder bedje