Hartslag Veeel Lager als normaal ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gabje20, 21 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Haaaai,

Ben vanmorgen bij de gyn geweest, controle. Kwam binnen en ze vroeg hoe het ging, ik zei ja alles doet zeer en ze beweegt veel minder (ineens).
    Moest gelijk naar boven voor een CTG te laten maken.... Normaal was haar hartslag rond de 150/170 en nu de hele tijd tussen de 130/140. Morgen moet ik weer terug omdat hij constant was dus niet met pieken erin dat ze drukker is ofzo, als de hartslag morgen nog zo is gaan ze mij misschien inleiden.

Ik voel me nu raar omdat er gezegd wordt dat de baby het waarschijnlijk niet meer naar dr zin heeft! Ik kan er niks aan doen en wil het allerbeste voor haar !

Wie heeft dit meegemaakt of heeft tips ofzo. bedankt

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Heb het niet meegemaakt, maar wil je even een hart onder de riem steken! Maak je niet ongerust. Het is goed dat ze je nu zo in de gaten houden!! Veel sterkte en laat je weten hoe het afloopt?
    Nogmaals succes!

3. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Ja ik laat morgen middag weer weten hoe het is afgelopen ! Bedankt iniedergeval !!

Groetjes gabje

4. Niet meer actief

Nou het kindje wil er gewoon uit! Eindelijk nou eens zien wie haar al die tijd zoveel plezier heeft gegeven...hihi.

Ik zou me ook ongerust maken hoor, misschien onnodig, maar tsja.. het gaat dan toch niet zoals verwacht!..

Ik denk dat ze er wel verstandig aan doen om het in te laten leiden! Waarom nu nog risico's nemen en afwachten toch!

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zou me ook zorgen maken hoor. Dat gaat toch vanzelf. Sterkte met afwachten.

6. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Ja het ging ook op de manier hoe ze het zeiden, de baby heeft het niet meer naar dr zin !

Ik dacht bij mezelf je heb alles over voor zo'n kleintje en dan zeggen ze zoiets, komt hard aan alsof ik het zelf gedaan heb dat ze het niet naar dr zin heeft !

Hopelijk komt ze vandaag of vanacht nog spontaan !

Groetjes gabje

7. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Inderdaad goed dat ze het in de gaten houden. Bij ons is de hartslag iets lager geworden, dat zou normaal zijn aan het einde van de zwangerschap zei mijn VK. De laatste drie weken is het ook hetzelfde gebleven (het is van 140 naar 130 gegaan)

Bij jou is het inderdaad flink gezakt. Wel stom dat die VK dan zo'n uitspraak doet ... die dames zijn er toch om je gerust te stellen ... niet om je ongerust te maken.

Wel fijn dat ze het morgen nog eens extra controleren ! Ik blijf je volgen ! ;)

Groetjes,
    Nikki F

8. Bloem

Bloem Actief lid

21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Jo, spannend hoor, Het komt vast allemaal goed.. Wel fijn te lezen dat er meerdere zijn waar de hartslag zo omlaag is gegaan en het toch allemaal goed is gekomen.. Veel sterkte en probeer jezelf niet helemaal suf te piekeren.. Wie weet komt het spontaan vannacht..
    Veel sterkte en ik denk dat we allemaal aan je denken..

9. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Nou hartslag was gelukkig weer 170. Vroeg wel waarom het gister zo laag was ze zei ja hoe moet ik dat nou weten!!

Ze was zo onpersoonlijk ! Niet normaal kon verder niks vragen ze was gelijk weer weg ! Zodra ik het niet vertrouw zit ik zo weer in het ziekenhuis !

Het is toch te gek voor woorden dat ze je geen tekst en uitleg geven !

Groetjes gabje

10. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    mijn verloskundige is gelukkig van den lange uitleg, meid heel veel sterkte en een fijne bevalling, zijn er nit meer verlokundigen in die praktijk dat je het aan hun kunt vragen ,want zo heb je onbewust toch stress en dat is ook weer niet goed.

liefs fredje

11. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Nou dat slaat nergens op Gabje.
    Tis toch normaal dat ze je even uitleggen hoe en waarom en als ze het niet weten dan kunnen ze je toch nog wel geruststellen.
    Zou hier -als ik jou was- ook helemaal niet blij mee zijn.

Succes meid, hoop voor je dat je je kleintje gauw ter wereld mag brengen.

Silly

Deel Deze Pagina