Kan je bij 2 gesprongen eitjes bloedverlies hebben van het niet bevruchte eitje?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Jizzy, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste verloskundigen!

Ik zit echt in onzekerheid en natuurlijk weer in het weekend.

Ik heb van 2 eitjes een eisprong gehad dmv pregnyl. Op dag 3 na NOD testte ik heel licht positief. Dag 4 na NOD precies hetzelfde. Dag 5 na NOD kreeg ik bruinverlies en dit kon ik gewoon opvangen met een inlegkruisje wat voor mij zelf al aangeeft dat het geen menstruatie is want dan heb ik echt wel meer nodig :D

Omdat ik nog een test had liggen heb ik alsnog een test gedaan en deze streep was zelfs iets duidelijker dan de vorige 2.

Vanacht enorme pijn aan één kant van mijn buik gehad ( iets hoger dan mijn lies ) maar 's morgens niet veel meer bruinverlies erbij gekregen.

Later op de middag zag ik bij het afvegen dat er toch wel helder rood op mijn wc papiertje zat.

Nu is mijn vraag of het mogelijk is dat ik tóch zwanger ben ( immers een positievere test ) en dat de bloeding komt door het 2e eitje dat mogelijk niet bevrucht is??

Ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven.

Alvast bedankt!

2. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag al antwoord van mijn gyn gekregen, zij zegt dat de bloeding niet van het onbevruchte eitje kan komen.

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Nee het zal inderdaadniet van het niet bevruchte eitje afkomstig zijn, maar heb je daarnaast positief nieuws gehad...ben je zwanger??

Imke

4. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Immie,

alsnog bedankt voor je reactie.

ik heb bloed moeten laten prikken en mijn HCG bleek 12 te zijn. Dus het is niet goed want mijn gyn zei dat ik gezien het aantal weken al zeker op 500 had moeten zitten.
    Volgens haar moet één deze dagen mijn menstruatie wel flink op gang komen.

Toch vind ik het vreemd dat op dinsdag ( maandag bloed laten prikken, was toen 12 ) ik nog steeds licht positief testte terwijl de kruidvat test vanaf 25 een zwangerschap aangeeft.....

Ook neemt mijn bloeding af en heb ik tot op heden nog geen enkele stolsels oid verloren.
    Mijn moeheid, pijnlijke borsten en steken in mijn linkerzijde blijven aanhouden. Ik weet niet meer wat ik hiermee aanmoet :(

5. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

soms kun je nog lang last hebben van de verschijnsleen terwijl de zwangerschap niet goed is. Het kan ook nest even duren voor de miskraam op gang komt. je mag het gewoon de tijd geven.

Mirjam

Deel Deze Pagina