Hallo, Ik ben druk bezig met alles uitzoeken ivbm verhuizing, heb heel wat videobanden die ik graag kwijt wil oa: Disney: Aladdin Disney: Aladdin De wraak van Jafar Disney:Lion king Disney:Lion king 11 2x Disney:Bambi Disney:Jungle boek Disney: De ongelofelijke reis Disney:Belle en het Besst. Balto Space Jam Free Willy 1 Free Willy 2 Free Willy 3 Simsala Grimm. Anastasia Het magische zwaard. Dribbel Pokemon 2 Op eigen kracht Pokemon De terugkeer van Mewtwo Pokemon De film Pokemon 3 Dragenball Z Wie o wie heeft er belang bij?? Groetjes
Hallo, Heb nog meer videobanden opgezocht: Deze horen er ook bij maar dan gewoone films X- Men Gone in 60 seconds Robocop Stallone,Judge dredd Jean Claude van Damme Strar wars Batman en Robin Friends nieuw in verpakking. Blade Gr
Ik had ook een hele partij videobanden en raakte ze maar niet kwijt.. Uiteindelijk via-via aan de voedselbank gegeven die er met sint/kerst heel wat kinderen blij mee gingen maken Dus misschien nog een idee?
hier ook hele lading videobanden.. maar als je dat noemt tegen iemand kijken ze je aan of je van voor de oorlog bent.. videoband? huh? videorecorder??