X-adventure kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dot, 13 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Af en toe zie ik mensen in de stad langslopen met dit merk wagen.
    Best wel mooi om te zien, maar is dit merk wat?
    Is het niet zo'n topmerk als Easywalker of Maxicosi?
    Ik krijg er de vinger niet achter of het een goede wagen is.
    Iemand ervaring ermee?

Hij is ook wat goedkopen zag ik, dan de gemiddelde :D

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Dat een wagen goedkoop is, wil niet zeggen dat ie gelijk slechter is? :(

3. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Daar was ik juist blij om!

Ik zag alleen net bij "kieskeurig" niet zo'n lovende reacties.... :rolleyes:

4. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Ik heb een x-adventure kinderwagen en ik ben er super blij mee. Hij is heel stabiel, heeft een grote boodschappenmand (dat ligt natuurlijk ook aan het type x-adventure). Het enige nadeel vind ik dat hij niet echt compact opvouwt. Maar verder vind ik het een super kinderwagen!

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wij hebben de X advernture 4 wieler. EEn goede stevige wagen. Niet zo heel makkelijk in de winkels ( hij is nogal breed )
    Maar voor de rest hebben we er nooit geen problemen mee gehad. Goed, stevig, toch wendbaar ,beetje moeilijk in te klappen als je 'm mee wilt nemen in de auto maar voor de rest een prima kinderwagen hoor :)

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ah ok!
    Geen idee. Ik ken wel mensen met die wagen en die zijn juist positief.

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wij hadden de x adventure combiwagen. Een super kinderwagen.. rijd licht, goede vering.. makkelijk in te klappen. En het is een stoere wagen om te zien en de prijs is ook erg leuk! :D wij hebben hem afgeprijsd gekocht toendertijd voor 350 inclusief autostoeltje 0+

Nadeel.. hij kon bij mijn vriend niet in de kofferbak.. seat toledo.. terwijl dit een auto met een ruime kofferbak is. Het is een vrij groot pakket om mee te nemen..

8. casedy

casedy Actief lid

25 feb 2007
    256
    0
    0
    Hoi

Kan je er nog niet veel over vertellen.
    Omdat ik hem nog niet gebruikt heb maar dat gaat wel snel gebeuren.
    Maar kan ja al wel vertellen dat ik de kinderwagen een stuk makkelijke vind in klappen dan bv mutsy die mijn zusje heeft.
    En ik vind hem er gewoon heel stoer uitzien en idd een hele grote mand er onder.

suc6 met kiezen

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik heb een x-adventure driewieler. Ben er ook tevreden over!

Idd wel wat breed in sommige winkels, maar verder niet veel op- of aanmerkingen.

10. marjan77

marjan77 Bekend lid

prima kinderwagen !

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hier al ruim 1.5 jaar in gebruik {de inmotion}
    ideale kinderwagen en ik weet het niet maar met banden eraf past hij zelf in de kofferbak van een suzuki swift {hatchback}

12. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ik heb de pulse en ben er echt super tevreden over!

13. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Ik heb ook zo een combi-wagen van x-adventure. Heb hem zelf nog niet gebruikt, maar hij ziet er goed uit, stevig en testritje leek comfortabel.

Ik denk dat het meer een persoonlijke voorkeur is.

14. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Wij hebben er ook eentje gekocht vorige week, en combi, hij is stoer, licht, groot boodschappenmandje en makkelijk in te klappen.

Supermooie wagen hoor! en ik vind hem praktisch.

15. SeRa24

SeRa24 Actief lid

10 okt 2008
    248
    0
    0
    Ik heb zelf de x adventure aangeschaft toen mijn dochter werd geboren., het is een leuke kinderwagen, maar om mee te nemen in de auto niet prettig, moeten de wielen eraf en dergelijke.

Hij loopt licht en makkelijk, met de drie wielen wel uitkijken met stoepranden, HIJ KAN KANTELEN.

Ik heb ook wel eens een lekke band gehad met hem, nou dan kom je nergens meer

Mijn advies:
    Tegenwoordig heeft de Blokker dezelfde type kinderwagen staan die ook om te bouwen is als buggy, veel goedkoper en net zo praktisch
    Als ik het eerder geweten had, had ik die ook gekocht en NOOIT deze X adventure

Tevens hebben wij ook een chicco standenbuggy, deze hebben we veel vaker gebruikt dan de X adventure.

Voor in stad is een onderstel met maxi cosie handig, tevens als autostoeltje
    En nu laat het toevallig zo zijn dat de EASY BOB maxi cosie van Blokker ook op de onderstel van de X adventure kinderwagen past!

(Tip van een moeder met al twee kinderen en 1 onderweg)

16. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    hier de immotion, fijne wagen! Ik vind hem juist klein inklappen, past met gemak in mijn Twingo!
    Verder is hij heel stabiel en stevig, kleine draaicircel en grote bootschappenmand. Immotion heeft ook super leuke kleuren.

Tip.. er zijn al meerder topics over geweest, misschien even de zoekfunctie gebruiken dan kun je nog meer reacties lezen!

Succes

17. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Hoi,

Heb je een foto van de wandelwagen?

Deel Deze Pagina