Heeft iemand ervaring met deze kinderwagen: http://www.babyxpress.nl/kinderwagens-w ... -compleet/ Vind het een hele mooie kinderwagen en hij voldoet aan al mijn eisen. Maar ik vraag me af of hij ook van goede kwaliteit is. Heb hem nog nooit in het echt gezien!
He, iemand die er ook een wil! Ik heb er ook eentje, vind het een super ding. Heb hem naast een aantal andere gezet, maar kwa stevigheid, makkelijk uit elkaar te halen en uiterlijk vond ik die echt het mooiste en het beste. Hij voelde gewoon erg duits & degelijk aan... Heb een bordeaurode en die stof blijft ook heel mooi fel van kleur, terwijl hij hier bijna altijd buiten staat... Heb er ook off road wielen bij voor bijv. in het bos, hihi. Kortom: ben er erg tevreden mee, en ik heb er nog niemand anders mee gezien, ook wel leuk Welke kleur ga je nemen?
Ik heb net gehoord van de webwinkel dat ik hem kan retourneren als hij niet bevalt. Dus ga hem bestellen! Ik vind die limited edition met dat baroque printje erg gaaf, zie de link in mijn eerste bericht.