Wat zijn jullie ervaringen met de Babybjorn of eventueel andere dragers? Onze pluis is nu ruim 5 weken en weegt ruim 4 kilo. (Ik ben al in het bezig van een babybag maar ik vind deze niet echt comfortabel, voor mezelf maar vooral voor de baby niet.)
wij hebben hem ook maar we hadden hem te laat gekocht. Lars is er met 5 maanden pas ingegaan. Ik vond hem ideaal en Lars vond het ook heerlijk. Maar volgens mij mogen ze er veel eerder in. Zal vast wel op de doos staan.
Jansen, zit je baby daar rechtop in? Wij hebben er ook één waar Hugo rechtop in moet, maar het enige dat ie dan doet is zoeken naar melk. Zelfs bij m'n vriend probeert ie dat
Ja hij zit rechtop en valt heerlijk in slaap of kijkt een beetje om zich heen. Zodra hij honger krijgt is dit natuurlijk ideaal voor hem en gaat hij inderdaad ook gelijk zoeken. Ik laat hem na het eten altijd lekker uitbuiken en doe 'm dan pas in de drager. Misschien werkt dat voor Hugo en jullie ook wel beter. Succes!
Ik heb het gister toevallig weer eens geprobeerd in de draagzak. Hij vond het nu heerlijk! Denk dat ie de vorige keer nog iets te klein ervoor was.