Hoi meiden, Ik heb alles in huis inmiddels, behalve ledikantlakentjes. De deken heb ik al wel. Als ik bij prenatal oid kijk, betaal je zo tussen de 15 à 20 euro voor een lakentje en dan is dat nog de goedkoopste. Ik vind dat een beetje te gek ... Heeft iemand nog tips voor goedkope ledikantlakentjes ?
Hema! Ik heb ze ook nog besteld toen er 15 of 20% korting was, die acties hebben ze online regelmatig!
Ik heb eigenlijk alles 2e hands behalen het matrasje heb laatst via marktplaats 7 lakentjes en 3 dekens gekocht voor 10
Volgens mij heb ik mijn lakentjes bij prenatal vandaan voor 12 euro en als je vorige week had gehaald dan had je 20% korting gehad?
Ik had een hele stapel van mijn moeder gekregen, maar wilde zelf ook nog nieuwe kopen. En die heb ik bij de Wibra gehaald. Ze zien er nog steeds goed uit na het wassen
kruidvat en trekpleister, 5.99 met een randje je die over de deken heen kan slaan. zijn erg leuk, verschillende dessins.
Bij babydump willen ze ook nog weleens acties hebben , zo heb ik enkele maanden geleden 2 voor 15 euro geloof ik besteld. En inderdaad de Hema, zeeman , wibra en wibra heeft vanavond vipavond met extra korting.
Wibra. Ik had er een van kruidvat met een geborduurde afbeelding, maar die zit op zn kop als je het randje om de deken slaat... Beetje dom.
Als je het echt goedkoop wilt, zou ik voor Marktplaats gaan. Even lekker heet wassen zelf en klaar ben je.
Ik weet niet zeker of primark ook baby lakentjes heeft, maar ze hebben echt hele goedkope babyspullen.