Ik wil een babybjorn. Ik heb al een draagdoek, maar Zoë wordt nu wel een beetje zwaar, dus ik denk niet dat ik die nog heel lang zal gebruiken. Nou wil mannetje er per se een waarbij Zoë zeg maar van hem af kijkt en ik wil er een waarbij ze naar me toe kijkt. We willen er dus een waarbij dat allebei kan. Kan dat met alle modellen? Of allleen met de active? Want die is toch een heel stuk duurder...
Wij hebben een Babybjorn draagzak waarin je kindje beide kanten op kan. Volgens mij kan dat bij allemaal toch? Babybjorn is overigens een merk. Je titel is dus eigenlijk niet duidelijk (ik pas hem even aan). Je hebt er namelijk ook bijv. wipstoelen van Elmo
wij hebben ook de babybjorn draagzak, de goedkopere (maar toch noch dure) versie. Daar kan je kindje gewoon op beide manieren in. Volgens mij kan het bij alle versies van babybjorn, alleen van de cap (die jer er los bij moet kopen) haal de muts af. Volgens de gebruiksaanwijzing moet die ook vooruit kunnen maar ik snap niet hoe dus een gewone muts is makkelijker.
bij alle baby bjorn draagzakken kunnen ze naar voren en achteren kijken. alleen duurt het nog wel even voordat ze vooruit kan kijken hoor want dan moet het nekje wel heel stevig zijn al!