Al een week of 3, 4 is onze meid niet zo gezellig. Ze heeft maar 5 minuutjes lol en pret en dan begint het piepen. In de box is niet fijn, de wipstoel is even leuk maar dan ook saai. De babygym is totaal niet meer aantrekkelijk. Ze vraagt veel aandacht en kan zichzelf opeens niet meer zo goed vermaken. Ze is snel geirriteerd als iets niet naar haar zin gaat. (bv als ze niet rechtop genoeg zit is het meteen een pruillip :x Totdat we haar weer goed rechtop zetten zodat madame alles weer goed kan overzien) Grapjes met papa en mama zijn even leuk, maar daarna heeft ze het wel weer gezien en moet er weer iets nieuws uit de kast getrokken worden. Opa's, oma's en kennissen zijn niet leuk want een lachje kan er met moeite van af, als een boer met kiespijn. Het zijn vermoeiende weken... Dit lijkt me geen sprongetje meer waar sommigen het over hebben. Want dit duurt nu al 3 à 4 weken. Pffff.... Iemand ervaring met eigenwijze druifjes van deze leeftijd ??? En is er nog hoop ?? Gr. shampoo
haha zeker is er nog hoop, die kleine zal vast niet haar hele leven zo blijven. ik herken die dagen ook hoor! is hier inmiddels al een paar weken, zullen wel de tandjes zijn denk ik dan maar of een sprong. en dan over een tijdje denk ik weer van He ze is weer gezellig!
Haha, hier ook zo'n diva'tje! Ze wil graag geëntertained worden en dan niet straks, maar nu Ik hoop iig dat het een fase is, want je komt zo nergens aan toe hè...
Ja, het is een fase! Hebben we ook gehad, ik dacht toen dat we gewoon een chaggy kind hebben maar nee hoor, op bepalde moment werd ze een zonnetje van de baby, leerde opeens veel nieuwe dingen, begon tegen iedereen te lachen. Dus komt helemaal goed!!!
Ja, dat dacht ik dus ook; wij hebben vast een chagerijnig kindje dat steeds haar zin wil hebben. Nou, ik wacht op het zonnetje!!!!