Hallo allemaal Ik ben er helaas 3 wkn na mijn bevalling alleen voor komen te staan en mijn kindje heeft zich inmiddels ontwikkelt tot huilbaby. De enige manier om haar stil te krijgen is haar rond dragen in huis en ik zoek dus een BabyBjorn draagzak voor weinig geld. Een ander merk is in principe ook goed, maar het moet wel een zelfde ondersteuning bieden voor zowel de baby als voor mijzelf daar ik nog herstellende ben van ernstige bekkeninstabiliteit. Mocht je iets hebben.. laat het dan even weten! Bedankt!
Je kunt beter een ergonomische drager kopen. Eenbabybjorn is erg slecht voor de heupen van de baby, en voor jou is het erg zwaar om mee te dragen. Ik heb erg goede ervaringen met een bondolino. Kijk maar eens op: www.babybij.nl Succes!
Als je niet te duur wil zou ik op MP kijken naar een bykay draagdoek, vooral handig als je nu in de eerste periode wil dragen. Die is ook ergonomisch en makkelijk te gebruiken Ik heb zelf idd ook een bondolino maar die zijn 100 euro en weining tweedehands te vinden
Ik heb er 2, maar aangezien je mijn pb's over de positiebroek ook niet beantwoord heeft het ook geen nut om je hierover een pb te sturen denk ik zo. Heb een gewone en eentje met extra rugsteun.
Ik heb er ook 1 (BabyBjorn Active, oftewel extra ondersteuning in de rug). Ik verkoop het samen met de cape van BabyBjorn. Als je interesse hebt pb me maar.
Ik heb er een, geen idee wat voor model maar nog in prima staat. Hoef er niet veel voor. Pb maar bij interesse.
Zeker als je herstellende bent van bekken instabiliteit dan zou ik zeker geen bb nemen! Kijk eens inderdaad uit naar een ergonomische, zijn ook vaan via mp te krijgen. Bijvoorbeeld: Marktplaats.nl - Bondolino draagzak - Babydragers en Draagdoeken
wat anderen zeggen.. ik zou zelf gaan naar iets met betere ondersteuning dan een BB... marktplaats wordt overspoeld met goedkope tricot doeken.. en ook goedkope geweven doeken die je langer kan doorgebruiken..
ik zou ook voor een SSC (Soft Structed Carrier) gaan. Ik heb een bondolino gebruikt, later een Mei Tai (te gebruiken na ongeveer 4 maanden), een wompat en nu ligt er een Storchewiege Carrier klaar die een vriendin tijdelijk gebruikt. Ze is herstellende van een keizersnede en heeft ook snel last van haar rug maar kan haar kleine meid hier tijden in dragen. Mijn dochter is inmiddels 2,5 jaar en ik ben 17 weken zwanger en draag haar nog met gemak een uur. Het artikel hierboven is echt verhelderend, die foto erbij met de doorschijnende draagdoek is echt mooi!