Het ligt er een beetje aan waarvoor je hem wil gebruiken. Voor onze oudste hadden we ook een Doomoo gekocht. De eerste periode is het heel fijn omdat ze er lekker zacht en beschut in liggen. Na een paar maand vond zij de Doomoo een beetje saai worden. Persoonlijk vond ik het ook heel vervelend om de eerste hapjes te geven als onze dochter in haar Doomoo zat. Voor onze jongste hebben we daarom wel een wipstoel gekocht. Ik vind het dus geen vervanging voor de wipstoel maar meer een goede aanvulling. Nu wordt de zitzak wel weer veel gebruikt om in te relaxen of om tv te kijken.
Toen Ayla nog heel klein was gebruikten we de Doomoo heel veel. Nu eigenlijk niet meer. Ze vindt er niks aan om maar wat op dat ding te zitten. Ik denk dat ie weer leuker gaat worden als ze wat ouder is en er lekker op kan zitten om tv te kijken ofzo.
Voor baby zeker een aanrader. Zoonlief ligt er heerlijk in/op en kan er overdag ook goed in/op slapen. Grote broer wil er ook wel eens opzitten, maar dat proberen we eigenlijk te vermijden. We hebben 'em voor onze 2e gekregen dus weet nog niet hoe hij zal bevallen als 'ie wat ouder is... We hebben overigens ook wel een wipstoel maar die is sinds de Doomoo seat hier is nog niet gebruikt. Denk dat als 'ie wat ouder is en bijv. z'n eerste hapjes krijgt we die ook wel weer tevoorschijn halen. Is wat gemakkelijker schoon te maken als er wordt gesmeerd....
onze poes slaapt er al bijna 3 jaar heerlijk op! Dus voor hem is het een aanrader maar voor onze dochter hebben we hem nauwelijks gebruikt, die lag in de box of in de wipstoel en vond de doomoo seat helemaal niks.