Maxi cosi mura. Wanneer kindje in wandelwageninzet??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door FutureMama81, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Onze dochter is nog maar 2 maanden dus ligt nog lekker in de reiswieg, maar ik vroeg me af wanneer jullie kindje in de wandelwageninzet ging. Rond 6 maanden of later??

2. misa

misa Niet meer actief

Ik heb de mura ook besteld en begreep dat de bak redelijk groot is. Dus het kan zomaar dat je kindje er wel tot zeker 6 maanden in kan (ligt aan de grootte en of je kindje nog wil liggen).

Welke kleur heb jij?
    Wij hebben de blue note (blauw/paars issi)!

3. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Ik heb hem ook besteld krijg hem over 4 weken. Wij hebben de zwarte. Ga hem leuk aankleden met fel gekleurde dekentjes als ik weet of we een jonge of meisje hebben. heb nu al een oranje en groen dekentje! En dan straks een leuke zak voor in de wagen.

4. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Wat vind je van 9,5 maanden? :D En hij past nog steeds in de wieg, het is alleen niet meer leuk voor het kindje zelf. Onze zoon is iets langer dan gemiddeld, dus...

5. misa

misa Niet meer actief

Zow, dat is goed om te horen!

6. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    mijn dochtertje is nu ruim 8 maanden en past ook nog makkelijk in de bak. Ze is niet zo heel groot voor haar leeftijd (68cm).

Maar ze zit alweer een maandje of 2 in het zitgedeelte. Ze vind de bak echt niks meer en wilde rondkijken.

7. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi

ik ben hem gaan gebruiken toen mijn zoontje goed kon zitten
    (met een maand of 8

spinnekop

8. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Mijn zoontje kon niet meer in de bak toen hij 3 maanden was. Hij is ook erg lang voor zijn leeftijd. Toen heb ik de Maxi-Cosi op het onderstel gezet. Ik ben de wandelwageninzet gaan gebruiken toen hij 7 maanden was. Toen pastte hij ook niet meer in de Maxi-Cosi en kon hij al aardig zitten.
    Wij hebben trouwens de zwart/rode.

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

die heb ik ook ;) hahaha

hier de mura later gekocht. maar ander had fynn er in gezeten met 5 maanden

10. sinada

sinada Niet meer actief

Zolang ze nog lekker in de wagen kunnen liggen dit lekker doen

11. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    Mark zat met ruim 4 maanden in de wandelwageninzet. Hij is ook groter dan gemiddeld, groeide met name in het begin heel hard. Had nog wel langer gekund, maar het werd wel krapjes en hij kon zich niet meer vermaken in de wieg...

Deel Deze Pagina