ja dat had ik ook maar ik heb er toen de echo's op geplakt ik hou er ook niet van om een foto van me zelf te maken als er nog niet echt een super buikje is ik ben best gezet van mezelf dus heel lang kon de buiten wereld het niet echt super goed zien. heb er ook spijt van maar zo met de echo's mooi opgelost liefs miriam
ik heb 2 foto's van de zwangerschap wilde eigenlijk elke maand 1 foto maken want van de zw van casey had ik ook maar 1 foto van het eind maar door de lange zh opname heb ik helaas ook weinig foto's maar idd wel heel veel echo's
ik heb het boek sinds vandaag ook besteld. eindelijk na 6wk eens mijn salaris binnen... hopelijk is de betaling goed gegaan en krijg ik het snel
ik heb het al binnen maar nog niet begonnen misschien moet ik eens een week plannen ZONDER allerlei gedoe 's avonds.
Ik heb het boek ook al binnen maar ook nog niet aan begonnen.. Ik heb volgende week een weekje vrij,ik denk dat ik er dan eens aan ga beginnen!
Ik ga hem ook bestellen, ik had hetzelfde probleem bij Julian*. Moest ook stoppen bij eten/hapjes etc. bedankt voor de tip! Liefs Mironne PS; Wij zijn ook weer aan het klussen!
Dank jullie! Het blijft toch ook wel weer spannend hoor! Het is heel dubbel, want je weet gewoon dat het een hele zware en spannende zwangerschap wordt zoals met Milan. Volgens mij zal dat altijd zo blijven, hoeveelste kindje het ook is na een doodgeboorte...
@mironne heel veel succes en dat je maar gauw weer zwanger bent het is je gegund(net als voor alle meiden hier ) veel liefs debby