"slaapstrijd"

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lilo77, 11 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    Eerlijk gezegd ben ik op dit moment ten einde raad en zit er aardig doorheen.
    Iedere middag en avond is het een strijd om ons zoontje van 16 maanden in slaap te krijgen terwijl hij toch echt aangeeft moe te zijn. dit duurt nu al weken.
    het duurt soms letterlijk uren voordat hij slaapt. Soms pas om 22.30 uur en zijn we dus al vanaf 19.00 uur bezig. Nadat hij tig keer is gaan zitten en staan in bed ( en wij hem weer neergelegd hebben). We hebben echt geen idee meer wat we kunnen doen om hen (en onszelf) aan de nodige rust te laten toekomen.
    herkent iemand dit en/of hebben jullie tips.

2. Gizzy3378

Gizzy3378 Actief lid

18 okt 2010
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook wij hebben dit met ons zoontje gehad...3 weken lang wou meneertje niet slapen...wat wij hebben gedaan is hem een tijdje weer uit bed halen(dit deden we daarvoor vrijwel nooit)..
    Het is heel vervelend maar volgens mij is dit een fase waar je doorheen moet..

Succes

3. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    ik lees mee, hier hetzelfde probleem....

4. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Geen last van tanden???

5. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Ik lees ook even mee, ons zoontje wil 's middags helemaal niet meer slapen en 's avonds wordt ook al een probleem. Geregeld word meneer zelfs 's nachts wakker en zet dan het hele huis uren op stelten. Ik hoop idd dat het een fase is en weer over gaat (lees heel snel) want dit breekt je wel op.

Deel Deze Pagina