Wie van jullie houdt er ook een babyboek bij? Ik heb er een van Marjolein Bastin, daar is lekker veel ruimte in om te schrijven. Die van mezelf heb ik ook nog, het is zo leuk om terug te lezen hoe mijn ouders mijn eerste maanden hebben beschreven! Ik vergelijk het wel met mijn eigen kindje en zie dan toch grote verschillen in hoe het er 32 jaar geleden aan toe ging en hoe het nu gaat. Ik hoop dat Arend later ook met een glimlach in zijn babyboek zal lezen.
Ik was het voornemens maar helaas heb ik het niet gedaan voor Elena. Voel me best wel schuldig eigenlijk...
Ben ook bezig in een boek, voor de oudste heb ik hem ook, heb er altijd veel lol in gehad ze bij te houden, en inderdaad, lijkt me leuk voor ze om later in terug te kunnen bladeren, zeker als ze, hopelijk ooit, zelf kids gaan krijgen.
ik hou er 1 bij van mezelf heb ik ook nog is dan wel niet zo lang terug maar vind het wel super hou daaorm ook een beebiesite bij en staat ook alles opv an 1ste keer dit en dat en laat ik ovoer 3 jaar ongeveer op cd zetten voor alter erg leuk allemaal
Ik heb wel 2 van die babyboeken gekregen en werk ze eens in de twee maanden bij ofzo met wat ze rond welke tijd ging doen. Maar ik heb ook een beebiesite en schrijf daar wel regelmatig in. Leuk voor later. Ik heb zelf ook zo'n boek van vroeger en mijn man ook.
ik heb 3 van die dingen, 1 van de rabo (boek van ikke) anne geddes 5 jaren dagboek en babyboek van de trekpleister, heb ze allemaal gekregen en vul ze allemaal braaf in. en dan heeft ie ook nog zijn eigen website, ach je moet een hobby hebben he.... maar ik vind t erg leuk, en vind t jammer dat ik er zelf geen een heb. mijn moeder heeft wel alle werkjes van school bewaard, en er zijn heel veel fotos en dias van ons, maar geen babydagboek. vandaar dat ik er nu zelf misschien zoveel bijhoud......
Ik hou er een bij op internet. Schrijven is niet echt mijn sterkste kant, dus doe ik het zo ik heb wel een ikke-boek en een kikker-boek en zo nu en dan schrijf ik er wat in, maar hou dat niet echt goed bij. Op de site van Jasmijn houd ik wel alles goed bij. Na een jaar kan ik het bestellen op cd-rom, dus doe ik het zo maar. Vind het wel leuk voor als ze dadelijk volwassen is.
Ik hou ook een babyboek bij voor Julia, die van Anne Geddes. Daarnaast nog een baby-agenda waarin ik elke dag trouw schrijf, en ze heeft haar beebiesite...Genoeg om terug te lezen later