hallo allemaal ik heb een vraagje, ik heb eigelijk mijn kinderwagen besteld, dat is een maxi cosi mura, maar toevallig waren we even naar prenetal in arnhem zuid gegaan wand had wat kleertjes nodig voor de kleine die op komst is we weten inmiddels dat het een meisje word dus ook leuk, veel dingen kom je niet onderuit omdat het veel rose is maar dat vind ik natuurlijk helemaal niet erg, maar toen kwam ik bij een joolz bloom nieuw maar vond hem gelijk leuk de kleuren vond ik erg leuk hij lijkt een beetje op de mutsy maar dan hoger ik vind het echt een hele leuke kinderwagen maar voordat ik mijn mura ga annuleren wil ik weten wat de voor en na delen zijn en of jullie al ervaring met deze kinderwagen hebben. ik vind de kleuren van de mura niet leuk en het zit je ook niet maar omdat deze het meest comfort goed was hadden we de mura 3 besteld. maar laat maar eens weten wat jullie er van vinden.
Haai Babydreame, Wij hebben toevallig ook heel lang getwijfeld tussen de Mura en de Joolz. Uit eindelijk hebben we besloten toch voor de Joolz te gaan. Komend weekend zullen we hem bestellen. Ervaring hebben we er dus nog niet mee. De Mura is een stuk zwaarder en groter dan de Joolz. Je moet best veel kracht zetten om hem een stoepje op te tillen. De grote banden van de Mura ( Vooral de luchtbanden op de single spoke versie) zijn natuurlijk wel veel prettiger op minder vlakke wegen. We hebben afgewogen wat we vaker doen; Lange wandelingen of de wagen opvouwen en in de auto tillen om vervolgens bv boodschappen te doen? Wij kwamen op dat laatste uit. In de Mura kan je kindje langer zitten. Maar wij gaan ervanuit dat als de kleine groter is, we dan toch een handige lichte buggy gaan gebruiken. De kleuren van de Mura staan mij inderdaad ook erg tegen. Babygehalte 0 voor mijn gevoel. De banden waarmee je de reiswieg van de Mura op moet tillen vind ik ook niet prettig, terwijl de Jools een mooie stevige beugel heeft. Naja, we hebben er zeker twee maanden over gedaan, hihi. maar we zijn eruit. De Joolz dus. Heel veel succes!