babyboom 2012

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door dverheul, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dverheul

dverheul Actief lid

14 jan 2010
    315
    0
    0
    tuincentrum medewerker
    pernis
    hey dames
    ik volgde dit programma vorig jaar op de voet en nu als zwangere wil ik dat weer gaan doen.
    babyboom stuurde een mail naar een ander forum waar ik soms wel op kijk(op deze een heel stuk meer)en ze zoeken dus nieuwe stellen om het programma mee te starten.
    ik moest gelijk aan jullie denken misschien is er wel interesse vanuit hier?
    groetjes danielle

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Zou wel willen, maar heb nog geen baby in de buik;)........ga jij wel meedoen of het alleen volgen?

3. dverheul

dverheul Actief lid

14 jan 2010
    315
    0
    0
    tuincentrum medewerker
    pernis
    hey hallo.
    ik ben zwanger dus voor mij heeft het geen nut.
    het is voor 100 stellen die zwanger willen worden of hetzij medisch hetzij op de natuurlijke manier of wat dan ook.

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    ooooooooooooooohhhhhhhhh hahahaha dan had ik het helemaal vekeerd begrepen. Zal de warmte wel zijn....

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Het is een leuk programma, maar zou denk ik toch niet zo heel snel mee doen. Denk dat ik het al niet eens aan mijn man hoef te vragen. ;)

6. dverheul

dverheul Actief lid

14 jan 2010
    315
    0
    0
    tuincentrum medewerker
    pernis
    maar dat heb ik zelf ook hoor!!

7. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    hey zou op zich wel mee willen doen, maar ik denk ook dat mijn ventje dat niet goed vind..:p haha

8. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    moest er niet aan denken haha...

9. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Leuk programma, maar zou er zelf niet aanmeedoen......
    Dit is iets van onszelf en dat hoef ik niet zonodig met heel nederland te delen......

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Nee inderdaad, bovendien weten ze hier in de omgeving ook niet dat we bezig zijn en dat wou ik ook eigenlijk nog eventjes zo houden. ;)

11. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Las net dat Babyboom het vervolg er vanaf 5 juli weer op komt!
    Ik ga zeker weer kijken :D

12. dverheul

dverheul Actief lid

14 jan 2010
    315
    0
    0
    tuincentrum medewerker
    pernis
    daantje ook hoor.vorig jaar wat tranen gelaten.kijk mij nu ik ben alweer een half jaar zwanger

13. tulip

tulip Niet meer actief

o leuk 5 juli al, vind het zo'n super programma..

14. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Klopt het dat het programma al sinds 2007 bestaat, of nog eerder? Ik ging even googlen en toen kwam ik babyboom 2007 tegen, met afleveringen die je terug kunt bekijken, erg leuk.

Vind het ook een onwijs leuk familie programma, ik ga het zeker weer volgen. :)

15. tulip

tulip Niet meer actief

2007, ja kan wel kloppen, volgens mij keek ik het toen wij zelf bezig waren met zwanger worden...

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hahaha die van mij verklaard me ook voor gek hoor:p
    Maar moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet zo graag in de belangstelling sta voor heel nederland!!:$

17. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ik keek in 2009 voor het eerst naar het programma, want toen waren wij bezig met ons kinderwens.

Knap van die mensen die zich aanmelden, vind ze wel lef hebben, het is toch met je prive op tv (zoals ik dat altijd zeg). Gelukkig zijn er elk jaar 100 stellen wel in voor zo'n programma, want anders konden wij het programma niet bekijken. :p

18. tulip

tulip Niet meer actief

haha dat denk ik dus ook steeds, gelukkig zijn er wel mensen die er aan mee willen doen. De stellen die mij het meest zijn bijgebleven zijn dat voetbal stel, die helemaal fan waren. En van het laatste seizoen dat stel wat eerder een dochtertje verloren had en toen weer zwanger raakte, ik moest toen zelf janken toen ze een positieve test hadden.

19. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

#19 Zanetti, 25 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2012
    Ja die ajax fans! Die man met zn ajax pet en shirt die hij volgens mij in elk aflevering droeg ha ha.

Hou maar op over huilen, want ik ben echt een jankmuis, snif bij het geringste en vooral bij (zulke) gevoelige onderwerpen. Man roept altijd dat ik een doos kleenex niet moet vergeten naast me te zetten. ;):)

20. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ik ging even terug rekenen, ik typte net eerder dat ons kinderwens in 2009 begon, klopt niet, hoe kom ik daar nu op. Het was in 2008! Dus babyboom 2008 heb ik ook gevolgd, want zit net wat terug te kijken en herken de stelletjes weer. :)

Deel Deze Pagina