hey dames ik volgde dit programma vorig jaar op de voet en nu als zwangere wil ik dat weer gaan doen. babyboom stuurde een mail naar een ander forum waar ik soms wel op kijk(op deze een heel stuk meer)en ze zoeken dus nieuwe stellen om het programma mee te starten. ik moest gelijk aan jullie denken misschien is er wel interesse vanuit hier? groetjes danielle
hey hallo. ik ben zwanger dus voor mij heeft het geen nut. het is voor 100 stellen die zwanger willen worden of hetzij medisch hetzij op de natuurlijke manier of wat dan ook.
ooooooooooooooohhhhhhhhh hahahaha dan had ik het helemaal vekeerd begrepen. Zal de warmte wel zijn....
Het is een leuk programma, maar zou denk ik toch niet zo heel snel mee doen. Denk dat ik het al niet eens aan mijn man hoef te vragen.
Leuk programma, maar zou er zelf niet aanmeedoen...... Dit is iets van onszelf en dat hoef ik niet zonodig met heel nederland te delen......
Nee inderdaad, bovendien weten ze hier in de omgeving ook niet dat we bezig zijn en dat wou ik ook eigenlijk nog eventjes zo houden.
Klopt het dat het programma al sinds 2007 bestaat, of nog eerder? Ik ging even googlen en toen kwam ik babyboom 2007 tegen, met afleveringen die je terug kunt bekijken, erg leuk. Vind het ook een onwijs leuk familie programma, ik ga het zeker weer volgen.
Hahaha die van mij verklaard me ook voor gek hoor Maar moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet zo graag in de belangstelling sta voor heel nederland!!
Ik keek in 2009 voor het eerst naar het programma, want toen waren wij bezig met ons kinderwens. Knap van die mensen die zich aanmelden, vind ze wel lef hebben, het is toch met je prive op tv (zoals ik dat altijd zeg). Gelukkig zijn er elk jaar 100 stellen wel in voor zo'n programma, want anders konden wij het programma niet bekijken.
haha dat denk ik dus ook steeds, gelukkig zijn er wel mensen die er aan mee willen doen. De stellen die mij het meest zijn bijgebleven zijn dat voetbal stel, die helemaal fan waren. En van het laatste seizoen dat stel wat eerder een dochtertje verloren had en toen weer zwanger raakte, ik moest toen zelf janken toen ze een positieve test hadden.
Ja die ajax fans! Die man met zn ajax pet en shirt die hij volgens mij in elk aflevering droeg ha ha. Hou maar op over huilen, want ik ben echt een jankmuis, snif bij het geringste en vooral bij (zulke) gevoelige onderwerpen. Man roept altijd dat ik een doos kleenex niet moet vergeten naast me te zetten.
Ik ging even terug rekenen, ik typte net eerder dat ons kinderwens in 2009 begon, klopt niet, hoe kom ik daar nu op. Het was in 2008! Dus babyboom 2008 heb ik ook gevolgd, want zit net wat terug te kijken en herken de stelletjes weer.