Wij hebben er over nagedacht, maar ivm eigen zaak besloten toch maar niet te doen! Vind het een mooi programma, maar was er vorige keer toch wel een beetje vanuit gegaan dat ik een volgend seizoen zwanger of met een beebje mocht kijken...
Ik heb beide seizoenen bekeken, en vind het echt een leuk programma. Ik kan ook niet wachten op het nieuwe seizoen! Ik denk dat wij wel mee zouden doen, ik heb het toen mijn man een keer gevraagd en die zei ja leuk haha. Alleen heeft het nu niet echt nut meer aangezien ik al zwanger ben
ik ga het weer kijken!!! maar zou zelf ook niet mee doen! aan ons hebben ze ook niets denk ik we zijn gelijk zwanger.
Supermooi programma!! Afgelopen seizoen waren wij ook aan het kijken terwijl we bezig waren met zwanger worden en er zijn toen flink wat tranen gevloeid Des te bijzonder vind ik het dat ik het dit seizoen kan kijken met een babytje in mijn armen... Zou er alleen zelf niet aan meedoen. Vind dit een van de intiemste dingen en daar hoeft niet heel Nederland getuige van te zijn! Wel alle respect voor stellen die het wel aandurven
Hier ook! Wat heb ik gejankt toen de moeder van Phileine (sorry naam kwijt) over haar dochtertje praatte, zo emotioneel. Ze had ook nog eens een k u t punctie, wat er voor mij heel heftig uit zag. Vooral als je zelf de maand erna aan de beurt ben. Was een heel heftig seizoen, maar o zo leerzaam! En ook ik dit jaar met een baby in m'n armen, zo onwerkelijk.....
Hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk? En waar kan ik deze vinden om terug te kijken? Hoe s het nu met de ouders van Phileine? Misschien al een tweede op komst? Zo'n leuk stel!
Dit wordt het derde seizoen. Denk dat de afleveringen wel terug te vinden zijn via Google, You tube of op de site van Babyboom zelf. De ouders van Phileine hebben nu Puck. Ik heb de vorige twee seizoenen ook gekeken en ga nu weer kijken.
Vorig jaar gekeken, toen ik zelf zwanger was. Vond erg mooi prorgamma. Denk dat ik nu oo kweer ga kijken.
Heb het laatste seizoen ook helemaal gevolgd, uiteraard met de bijbehorende tranen!! Op de site babyboom.nl houden sommige stellen nog een blog bij, ook erg leuk om te lezen! En je kunt er de geboortekaartjes zien. Dat "Ajax-stel" heeft nu pas weer een blog geschreven, super grappig, moet je echt even kijken!
Ok dus er zijn pas twee seizoenen geweest? Een heb ik er al gezien.. Dan mag ik er lekker nog een kijken.. Jeuh
Nu krijgen we eerst weer wat 'reunie' uitzendingen toch (net als na seizoen 1) en dan volgend jaar begint weer nieuw seizoen babyboom?