Iemand die zich gaat opgegeven tot nu toe? lijk mij wel leuk hihihi maar manlief niet! .... misschien krijg nog wel zo ver
Ik ben telkens zwanger dus gaat niet Wel leuk om te zien en met sommige stellen leef je natuurlijk enorm mee, vooral die hun kindje zijn verloren tuiten gehuild ja.
hey hallo.ik heb dezelfde ticker als jou maar hoe krijg jij de tekst eronder hoe verloop nu is dat wil ik ook.
Hmm lijkt mij wel leuk ergens ...denk niet dat ik mn werderhelft zo ver krijg. Zal hem eens vragen haha Ik kan niet wachten om te kijken, vond het super leuk en intressant!
Na een vroeggeboorte en twee miskramen zou ik de iedeale kandidaat zijn heb ik het idee. Ze kiezen wel altijd mensen uit waarbij het niet vanzelf gaat (spectacel tv noem ik het altijd), maar even serieus dat zou ik nooit met heel de wereld willen delen. Als het nogmaals fout gaat, dan stort mijn wereld in en dat is echt ons verdriet.
Ik wil me best opgeven, vind het een SUPER leuk programma en heb altijd gekeken! Ik denk ook dat ik niet te "spannend" ben...ben maar heel "saai" in vergelijking met andere verhalen en mensen. Maaaar wie niet waagt wie niet wint toch!?
Babyboom - Het vervolg In de zomer van 2012keren we terugnaardedeelnemers vanhet afgelopen seizoen . Hoe gaat hetmet de bekende Babyboomstellen?Hoeveel nieuwe babyboombaby's zijn er het afgelopen jaar bijgekomen? Op woensdag 20 juni starten we om 21.15 uurmet eenbijzondere aflevering: NCRV Babyboom in Afrika. Drie bekende babyboomstellen maakten een indrukwekkende reis naar Kameroen om met eigen ogen te zien hoe het is om een kindje in Afrika te krijgen. Caroline Tensen reist met hen mee. Vanaf donderdag 5 juli kun je vier weken langiedere donderdag om20.30 uur genieten vanHetvervolg. Benieuwd bijwelke stellen we op bezoekgaan?Weverklappen alvast de namen vanSusanne en Han énMarianne en Alex . Wieer nogmeer in zit?Houd de site goed in de gaten!
Heeft iemand zich hier opgegeven? Ik denk dat het voor ons te laat is aangezien wij later dit jaar willen beginnen
Wij waren in 2007 uitgekozen om mee te doen.. We waren in het ICSI traject bezig. Je moest fotos van jezelf opsturen (waarom??), en een berg intieme vragen beantwoorden. - Wat heb je allemaal al gedaan om zwanger te worden? - Welke standjes hebben jullie geprobeerd? - Ging je bv ook met een kussen onder je billen liggen enz enz.. Toen dacht ik ohhhhneeeeee...daar doen we dus niet aan mee....dat kijken mijn ouders en familie ook... Haha ik snap nog steeds niet dta ik in een vlaag van verstandsverbijstering ons op had gegeven. Man vond het wel een leuk grapje om aan mee te doen..