Ik ga ook morgen kijken bij uitzending gemist wist niet dat het kwam vandaag . Ik zelf heb veel gehad aan de uitzendingen van babyboom toen ik zwanger wilde raken en dit niet lukte dan zie je echt dat je niet de enige bent (toen zat ik nog niet op zwangerschapspagina ) Zou zelf niet meedoen te privé.
Zit m ook nu terug te kijken, alleen maar met tranen haha. Ben vorig jaar al donateur geworden, kon het niet over mn hart verkrijgen om dit niet te doen. En als ik dit weer zie dan heb ik er geen seconde spijt van. Al hoop ik dat het geld ook daadwerkelijk daar terecht komt.
Ik heb het net terug gekeken en de hele uitzending zitten huilen, vooral bij het kleine jongetje waar de vader geen geld had. Dan breekt je moederhart
Aan de reacties te zien moet ik die aflevering maar niet gaan kijken... Ik weet nog vorig jaar geloof ik de Tros TV show met Ivo Niehe voor Unicef, 30 seconden na het begin begon ik met huilen en dat is de hele aflevering zo doorgegaan, kon echt even na de uitzending pas bellen om lid te worden omdat ik echt nog zat na te snikken. Sla nu dus maar even over. Maar de terugblikken wil ik wel graag zien. Alex en Marianne, was dat niet dat stel met groot leeftijdsverschil en een miskraam uiteindelijk?
Ze schelen 22 jaar ofzo ja. En inderdaad ze raakten met 10 weken hun kindje kwijt. Ze zijn daarna ook niet meer zwanger geraakt als ik de aflevering zo zag, erg triest.
Vreselijk voor ze . Respect dat ze dan toch meewerken/helpen aan zo'n uitzending, istoch enorm heftig allemaal!
Ik vind het echt een prachtig programma! Heb alle afleveringen van de verschillende series gezien en ben regelmatig tot tranen geroerd. Ik weet niet of ik zelf mee zou doen aan zo'n programma, te confronterend denk ik. En ik ben op het moment al zwanger...