Ik kijk ook. Die reactie, haha zo reageerde ik echt niet hoor bij de positieve test. Ik rende niet gelijk naar mijn overbuurvrouw. Maar wel erg naar dat het mis is gegaan bij 10 weken.
Ik vind het leeftijdsverschil ook wel erg groot moet ik zeggen, maar dat is mijn mening. En hij is al gesteriliseerd geweest.
pfff dat verhaal over dat gezin met hun 3 jarig zoontje met SMA, vond het toen al heftig, maar als ik dat manneke zie ergste wat je kan meemaken in mijn mening
Ah men die uitslag van Stijn , voor ons ook real life helaas en nu dat ik weer zwanger ben en ook weer voor de punctie moet .... Hart in mijn strot , tranen over mijn wangen , wel ff lekker maar je word wel weer met je neus op de feiten gedrukt . Ik weet het ik hoef niet te kijken maar ja vond het zooooo,n leuk programma Liefs Edith Mama van mees*&juultje
edith oof topic, maar van harte gefeliciteerd!! Hier zit ik ook volop te janken hoor, ben normaal geen janker maar ja...
Heftig allemaal inderdaad van dat mannetje met msa. Vreselijk als je weet dat je kind niet oud zal worden. Offtopic, Edith, ik zie dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!
Dankje dames Die Moos in doopjurk vind ik dan wel echt fantastisch !!! Hahaha water te kort voor de heilige geest ... Liefs Edith
vind die reactie van die alleenstaande mama (sandra??) wel geweldig over: als hij 16 is vragen ze niet meer wanneer hij gaat lopen
Zat net te kijken bij programma gemist maar die van vorige week is een herhaling ! Die van deze week ook ? Of begon t vandaag pas ?
het is het vervolg dus ze laten zien hoe het nu gaat.voor het nieuwe zeizoen zoeken ze nog nieuwe mensen maar de serie komt wel!
Zijn de aflevering van DIT jaar ergens terug te zien? Ik vind alleen maar ouwe afleveringen uit 2011.