Oh leuk zeg, ga zeker weer kijken! Ik hoop alleen wel dat orange baby's buiten beschouwing wordt gelaten dit keer.
Oh leuk! Ik kan bijna niet wachten Eerste en tweede seizoen heb ik toendertijd niet gezien, maar alles teruggekeken op uitzendinggemist!
Dat is echt babyboom op z'n leukst! Heb het ook van de andere kant meegemaakt, toen vond ik het heel moeilijk om te zien en ook veel herkenning. Het 2e seizoen was makkelijker voor me!
Op de foto zie ik twee bekende stellen: Rebecca en Vikash en Marianne en haar 20 jaar oude vriend (ff naam vergeten). Betekent dat, dat zij ook weer te zien zullen zijn? Welke stellen zullen weer terug komen denken jullie? Ik denk ook Luc en zijn vriendin uit Limburg geloof ik. Zij hebben na 7 jaar eindelijk een kindje gekregen. Zij werden in eerdere seizoenen ook al gevolgd. Denk dat ze dus ook een stukje laten zien dat ze bij hen op kraambezoek gaan. Verder vind ik het verhaal van Fanny en Olof ook heel sneu. Allebei gewoon vruchtbaar, na IVF 9 bevruchte eitjes en toch maar niet zwanger worden. Heel triest. Ik ga zeker kijken!
Marianne is zwanger! En Luc en zijn vriendin hebben onlangs een dochter gekregen. Moet je op de site eens lezen bij de blogs, leuk om bij te lezen!
Wat leuk voor Marianne dat ze zwanger is!!! Gun het iedereen van harte maar haar ook heeel erg! Ik ga gauw ff naar de site om haar blog te lezen! Bedankt voor de mededeling!
wat leuk dat Marianne zwanger is, gun het idd iedereen, maar vond haar er echt uitspringen, vooral toen ze zwanger was en naar haar buurvrouw rende, zoooo trots en blij, en later ging het mis