In mijn berichtje komt het idd over alsof het aan haar ligt, maar dat bedoel ik niet hoor. Door de opzet komt het zo over, aan haar persoonlijk ligt het niet! Ik vind haar juist leuk doen altijd.
Klopt hoor Cherie, volgens mij was het idd een budgetkwestie dat ze het zo gedaan hebben. Caroline is in het echt een heel fijn mens, heel betrokken! Wij hadden het geluk dat we de laatsten van de dag waren, dus wij gingen achteraf nog even naborrelen en kletsen. maar het is inderdaad meer napraten met het interview dan echt betrokken zijn bij de gebeurtenissen van dat moment. Gelukkig hadden we wel meer contact met de rest van het team en die zijn wel super betrokken, daar heb ik nu nog steeds contact mee.
Vind het ook wel raar om te zeggen dat die Carolien zich e goed voelt daarvoor? Ze ging bij de vorige babyboom note bene nog op bezoek bij die man waarvan de vrouw was overleden. Neem aan dat je zoiets niet 'zomaar' doet, ze had immers ook een ander stel uit kunnen kiezen om te bezoeken. Het is maar net wat de programmamakers ermee willen, lijkt me.
@mamaheleen ik bedoel niet jou. als je het hele topic doorleest lees je dat meer mensen een uitgesproken mening hebben die soms net te ver gaan. die eigenlijk geen mening maar een persoonlijke ding worden.. En het is ook niet mijn type zo zeg maar maar ik vind het soms wel heel wat om te zeggen. Andi fijn dat de opnames verder als prettig zijn ervaren. daar gaat t uieindelijk ook om.
Oh dat had ik niet gelezen heel het topic....vindt trouwens ook niet dat het lijkt dat Carolien zich te goed voelt hiervoor... Ik bedoelde dat ik het wel jammer vond dat het hele concept zo anders is....voorheen was het leuker! Maar ze gaan dus ook helemaal niet meer terug bij oude leden?
Jeehhhh mijn gedicht is geselecteerd door de babyboomgedichtenwedstrijd!!!! Dus stem op de speeltuin!!!! Babyboom Gedichtenwedstrijd | Babyboom
Dat verhaal kwam me zo bekend voor, ook dat het zo lang nog in z'n urine te zien was... volgens mij hier op ZP eens gelezen?