Babyboom 2013

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door 0Zebra0, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Fijn dat het bijna weer gaat beginnen! Wat een ontzettend mooi programma is dat zeg!

Ik keek ook altijd naar generatie 2010, maar dat is helaas wegens bezuinigingen geschrapt. Echt heel jammer :(

2. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
  3. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    mooie aflevering! Pittige verhalen!

4. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.566
    601
    113
    Ik heb het gezien, alleen het laatste kwartiertje moet nog (maar mijn man zit tv te kijken). Heel heftig. Ik vraag mij af waar Anna en René wonen... ik herken, denk ik, de zandvlakte waar zij lopen en aan het accent van de echoscopiste te horen, klinkt dat wel alsof dat ongeveer in dezelfde provincie is...

Wat een andere formule van het programma trouwens... Zijn ze helemaal niet meer met alle stellen samen in de studio geweest? Voor bijv de ''circelvragen''? Vond ik wel leuk altijd...

En raar dat je op de site alleen de stellen kan zien die meedoen met het vervolg... en niet alle 100 stellen. Of kijk ik dan niet goed?

5. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik vind het jammer dat ze geen gezamenlijke zwangerschapstest doem. Dat vond ik altijd leuk om te zien.

6. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Heb net ook ff gekeken, maar wat zat ik te janken zeg! Pffff heftig

7. Islah

Islah Niet meer actief

Denk dat ze het gewoon een beetje willen vernieuwen... Dat is nu ook al 2x geweest, op een gegeven moment wordt dat dan ook afgezaagd.

8. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Die gezamenlijke test sloeg nergens op
    Net of iedereen gelijk loopt in de cyclus :)

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik vond die gezamelijke test altijd erg naar (en inderdaad, net of iedereens cyclus gelijk loopt) omdat je als stel wat problemen heeft met zwanger raken, je opeens wel keihard wordt geconfronteerd met meerdere stellen die wél zwanger zijn. Ik zou het in ieder geval wel moeilijk vinden als ik negatief test en twee meter verderop staat een stel te springen en te juichen.

Ik ga het programma nu eventjes kijken :)

10. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Nu je het zegt.. Ik keek er ook altijd naar maar was er ineens niet meer voor idd. Vond het ook een heel erg mooi programma!

11. Islah

Islah Niet meer actief

Ja, maar dat doen ze natuurlijk expres voor de sensatie. Bij die babyboom 1 stonden ook van die vrouwen met een test terwijl ze afhankelijk waren van IUI omdat ze geen partner hadden. Dan moet je echt zo nep-teleurgesteld zijn...?

12. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ja, ik weet wel dat ze het voor de sensatie doen, maar er zijn natuurlijk ook stellen die echt teleurgesteld zijn en voor hen komt het 10x zo hard aan denk ik. Als je eraan meedoet weet je dat natuurlijk wel, maar ja..

Heb het net even gekeken, mooi weer. Vind de vriend van dat 20-jarige meisje (?) heel sympathiek :)

13. Islah

Islah Niet meer actief

Bij de eerste babyboomserie was er ook een vrouw die positief testte, maar aan het janken was omdat ze het zo zielig vond voor de anderen haha.

14. Melief

Melief Niet meer actief

2 min bezig en ik zit nu al te janken, gut wat is het bijzonder dit eindelijk met een kindje in mijn buik te kijken....

15. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Wat een ontroerende aflevering weer.

16. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Pfffff .. Na zelf twee keer een zoon te zijn verloren ( 1x na 3 weken en 1 x na afbreking door dezelfde genetische afwijking ) weet ik niet of het verstandig is om dit te gaan kijken .
    Misschien nadat de punctie in deze zwangerschap is geweest dat ik het oppak maar nu .....
    Liefs

17. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Jeetje dat is nogal wat, 2 kinderen verliezen. Mijn zoontje is overleden na een vroeggeboorte van 23 weken en ik vond het ook wel confronterend terwijl hun verhaal toch weer heel anders is. Dus als je het moeilijk vind, zou ik er inderdaad eventjes mee wachten.

18. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het programma al weer begonnen? Ik dacht dat het ergens begin april weer zou beginnen??

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Wat leuk, die Anique heb ik een tijdje gevolgd op internet. Hyves toen de tijd haha.

20. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Wat een confronterende aflevering weer. Het is allemaal niet zo vanzelfsprekend dat je zwanger wordt, een gezond kindje krijgt, het samen kan beleven....

Zou de vriend/man van het stel wat aan het einde van de aflevering in beeld kwam overleden zijn, of denk ik dan heel vreemd..? Zo kwam het op mij over in ieder geval.

Deel Deze Pagina